Математически казуси

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№8 по Математика за 4. клас “Математически изследователи – тайните на делението и измерването”.

Инструкции, формулирани към учениците:

  • “Сега ще работим отново в екипи по няколко различни казуса. Използвайте различни стратегии за деление. Запишете решенията си и как сте стигнали до тях.
  • При решаване на казусите:
    • Прочетете текста на задачата внимателно.
    • Разделете я на стъпки.
    • Определете стратегия за решаване (таблица, чертеж).
    • Подгответе визуално представяне на решението.”

Важно!

  • Разпределете групите с по трима или четирима ученици.
  • Насочвайте ги към прилагане на стратегии, а не бързо смятане.
  • Припомнете визуални стратегии като използване на таблици, чертежи, рисунки. 
  • Насърчете ги да си задават въпроси като: какво търсим, какво ни е необходимо, за да го намерим, имаме ли данните и как може да стигнем до тях, ако ги нямаме. 
  • Ако имате група, която е се справя по-бързо, предизвикайте ги те да създадат подобен математически казус, който е от реалния живот.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_3kl_BEL_PBO Spomagatelniya-glagol-sum_RL Digitalna-kniga
Шаблон за дигитална книга за спомагателния глагол "съм"
Prepodavame.bg_10kl_Fizika_PBO Optichna-iluziya-bezkraen-tunel_RL Vyarno-ili-nevyarno
Вярно или невярно? (твърдения за ток и светлина)
Worksheet-mock up (23)
Читателски списък
Prepodavame.bg_4kl_MAT_PBO-Matematicheski-izsledovateli-tainite-na-delenieto-i-izmervaneto_RL-Prezentaciya
За какво ни е да делим? (презентация)
Prepodavame_bg_2kl_mat_PBO - Namirane na strana
Намиране на страна

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.