Шаблон за пеперуди

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№9 по Български език и литература за 4. клас “От думи към сцена – “Пътешествието на гъсеничката”“.

Инструкции, формулирани към учениците:

  • “Сега е време да се обърнем назад и да си дадем време за размисъл.
  • Ще ви дам цветна хартиена пеперуда. Напишете върху нея едно изречение – например: “Научих, че мога да говоря пред публика.” или “Гордея се, че помогнах на моя екип.” 
  • Ще залепим пеперудите на таблото „Какво научих от проекта?“ – като малък спомен за нашето общо пътешествие. Нека завършим проекта с приятелство и с увереност, че можем да създаваме чудеса заедно.”

Важно!

  • Разпечатайте пеперудите на цветна хартия.
  • Насърчавайте искрените отговори.
  • Прочетете на глас някои от пеперудите (с разрешение).
  • Снимайте таблото за спомен.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_3kl_BEL_PBO Az ti i vsichki zaedno:Svetut na lichnite mestoimenia_RL - ezikovi puzeli
Езикови пъзели "Лични местоимения"
Prepodavame.bg_9kl_BIO_PBO-Katalitichni-reaktsii_RL-Enzimen-raztvor
Ензимен разтвор (карта)
91
Цели за 2024 г.
Prepodavame.bg-RL-Opisanie na grad
Описание на град
Prepodavame.bg_9kl_BIO_PBO Kletachni organeli-nevidimite geroi na kletachnata aktivnost_RL - Otsenka na proekta
Работен лист за оценяване на проекта "Клетъчни органели: невидимите герои на клетъчната активност", Биология, 9. клас

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.