Помощна карта за обсъждане на приказка

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№4 по БЕЛ за 1. клас “Приказен театър”.

Инструкции:

Прочетете приказката, която избрахте с класа с изразителен глас и попълнете помощната карта за обсъждане на приказка.

  • Сега заедно ще попълним тази карта, като отговорим на няколко въпроса за приказката.
  • Какво е заглавието на приказката? 
  • Къде се случва историята? 
  • Кои са героите? 
  • Какво става в началото? 
  • Какво става по-нататък? 
  • Какво става в края? 
  • Какъв урок научихме от приказката?

Задайте допълнителни въпроси на учениците.

  • Кой е главният герой? 
  • Как се променя в хода на историята? 
  • Как се чувстват героите? 
  • Какво ще се случи по-нататък?

Важно!

  • Насочвайте децата да изберат приказка, която е подходяща за пресъздаване на сцена.
  • Използвайте помощната карта в размер А3 или по-голям, за да се вижда от всички, когато я попълвате и за да я използвате по време на целия проект.
  • Ако остане време, може децата да нарисуват илюстрации към приказката.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO-Istorii-za-smelost-Indje-i-Levski-vuv-folklora-i-literaturata_RL-Rechnik-na-dumi-ot-Apostolat-v-premejdie
Речник на думи от "Апостолът в премеждие"
Prepodavame.bg_1kl_MAT_PBO Prikluchenie v stranata na chislata i parite_RL - Pismo ot kmeta na banktnoteniq grad
Писмо от кмета на Банкнотения град, Математика, 1. клас
48
Изходен билет: Днешният урок
Prepodavame.bg_9kl_BIO_PBO-DNK-RNK-garantirano-dobra-kombinaciya_RL-Genetichen-kod
Генетичен код
Copy of Prepodavame.bg -Worksheet Mockups- vertical (13)
Открий вулканите по света!

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.