Карти с букви

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№1 по БЕЛ за 2. клас “Открий съкровището”.

Инструкции:

Раздайте на всеки ученик комплект карти с букви и представете на класа новото предизвикателство.

  • Днес ще се изправите пред едни от най-шумните и силни звуци в езика ни – щ, ю, я, дж, дз! Те са като дракони, които трябва да укротим чрез правилно изписване. Всеки екип ще се впусне в състезание: кой ще измисли повече точно написани думи и различни от тези на другите. Това ще е поредна стъпка към съкровището!
  • Ще чувате думи. Повтаряте си ги тихо и си мислите – кой „особен“ звук чухте? Това може да са щ, ю, я, ц, ч, дж, дз. Вдигате табелка с буквата или буквите, които чувате в съответната дума.

Важно!

  • Насърчете внимателното слушане и активно участие.
  • Изберете 3–4 познати думи с често срещани правописни затруднения във вашия клас. При необходимост си помагайте със списъка с думи за учителя. 
  • Провокирайте логическо мислене чрез въпроси. 
  • Въведете задачата като забавна мистерия.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO-Ot-dumi-kum-scena-Puteshestvieto-na-gusenichkata_RL-Kartinki-po-prikazka
Избирам и разказвам – какво остана в мен от приказката?
Dumi-ot-kovchezheto
Думи от ковчежето
Copy of Prepodavame.bg -Worksheet Mockups- vertical (13)
Таблица за попълване на думи с пропуснати букви
Prepodavame.bg_3kl_BEL_PBO Velikden prez dumite, pesnite i sartsata ni kak praznikat ojivqva v literaturata i folklora_RL - Idei za interaktivni elementi v prezentaciite
Идеи за интерактивни елементи в презентация, БЕЛ, 3. клас
Tablica_Istorichesko_Mislene
ТАБЛИЦА "ИСТОРИЧЕСКО МИСЛЕНЕ"

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.