Правилно и неправилно поведение в транспорта

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№1 по Родинознание за 2. клас “Откриватели на родния край”.

Инструкции, формулирани към учениците:

  • “Днес се впускаме в приключение с транспортните средстава в родния край. Ще ви прочитам различни изречения. Слушайте внимателно всяко изречение. Веднага след като чуете ситуацията, посочете дали е правилна или неправилна, като вдигнете палец нагоре за правилна или покажете палец надолу за неправилна.
  • След всяка ситуация ще обсъдим защо действието е безопасно или опасно.”

Важно!

  • Подгответе 10–12 различни изречения, включващи всички видове транспорт (кола, велосипед, автобус, пешеходци).
  • Обсъждайте кратко всяка ситуация, за да наблегнете на правилата за безопасност.
  • Провокирайте учениците като оспорите някое от техните твърдение за правилно или неправилно.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Copy of Prepodavame.bg -Worksheet Mockups- vertical (10)
Липиди в храната- технологична карта
Prepodavame.bg_5kl_BEL_PBO Kak drevnite hora si obqsnqvali sveta_RL - Dva svqta dve nachala - urok 5
Два свята, две начала, Литература, 5. клас
Prepodavame.bg_1kl_MAT_PBO-Ulici-i-chisla-puteshestvie-iz-grada_RL-Puteshestvie-iz-grada
Пътешествие из града
Prepodavame.bg_9kl_BIO_PBO Kletachni organeli-nevidimite geroi na kletachnata aktivnost_RL - Prepodavame.bg_9kl_BIO_PBO Kletachni organeli-nevidimite geroi na kletachnata aktivnost_RL - Moqta kletka ot...
Моята клетка от..., Биология, 9. клас
Prepodavame.bg_3kl_ChO_PBO 3D-Prirodna-karta-na-Bulgariya_RL Informaciya-za-prirodnite-obekti (1)
Кратка информация за природните богатства

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.