Студен компрес (технологична карта)

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№1 по Химия за 10. клас “Химия на Студения Компрес: къде отива топлината?”.

Инструкции, формулирани към учениците:

  • “Сега ще направим експеримент, с който ще открием как точно действа студеният компрес с мигновен ефект, който ви показах в началото на проекта. Ще проверим също и как се променя ходът на реакцията при различна концентрация на разтвореното вещество. Следвайте стриктно стъпките от технологичните карти, които ви раздадох и спазвайте правилата за безопасност при работа с химически реактиви. Запишете получените резултати в работните ви листове за изследване на термохимичните процеси.”

Важно!

  • Предварително определете коя работна група с какво количество амониев нитрат ще работи.
  • Осигурете термометри, които измерват бързо температурата на разтвора.
  • Следете работата на учениците и при необходимост им помагайте.
  • Насърчете екипите да следват стриктно указанията в технологичните карти.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

prepodavame_knigi_za_lyatoto_11klas
Списък с книги за лятото - за бъдещите ученици в 12. клас
Prepodavame.bg_2kl_BEL_PBO Literaturno chetene_RL - Tekst opisanie povestvovanie kum urok 1
Примерни текстове за описание и повествование
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO Slojnite dumi - ezikov puzel_RL - Anketa za samootsenka
Анкета за самооценка „Думи, които ще взема със себе си“
Prepodavame.bg_4kl_CHP_PBO Misiq zdravoslovna chiniq_RL - Vizualizaciq choveskoto tqlo kum urok 1
Визуализация “Човешкото тяло”
Prepodavame.bg_4kl_CHP_PBO Domovete na jivotnite_RL - Kakvi zhivotni poznavam
Какви животни познавам?

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.