Каталитични реакции (листчета)

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№3 по Биология за 9. клас “Кой и как регулира скоростта на каталитичните реакции?”.

Инструкции, формулирани към учениците:

  • “Сега всяка група има за задача да представи пред класа кратка сценка, с помощта на която да визуализира определено понятие, процес или концепция. Представител на всеки екип ще дойде при мен и ще изтегли задача, която ще сподели единствено със своите съотборници. След това, в рамките на 5 минути, всяка група трябва да измисли начин да представи концепцията си, така че останалите ученици в класа да я познаят. Нямате право да използвате думи.”

Важно!

  • Учениците нямат право да използват думи по време на тяхното представяне. Могат обаче да използват цветове, числа или символи за енергия и температура.
  • Следете времето, за да сте сигурни, че всяка група ще има възможност да представи своя процес/концепция.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Smisal ot glasuvane
Дискусия: Няма смисъл от гласуване
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO - Ikoni cennosti
Икони ценности
Prepodavame.bg_5kl_GEO_PBO Kashta za men misiq arhitect_RL - Individualen uchenicheski shablon
Индивидуален ученически шаблон, Проект "Къща за мен“, География и икономика, 5. клас
Prepodavame.bg_7kl_GEO_Kak da napravim prognoza za vremeto_RL
Прогноза за времето, География, 7 клас
Prepodavame.bg_3kl_BEL_PBO Spomagatelniya-glagol-sum_RL Tablitsa-za-opredelyane
Таблица за определяне на формите на спомагателния глагол "съм"

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.