Разказване на история по серия от картинки

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Картинките са част от ПБО№3 по БЕЛ за 1. клас “Нашата първа книжка”.

Разказ по серия по картинки.

  • Видяхме как може да се измисли история по една картинка. Сега ще съставяме истории по серия от картинки. Първо обаче ще трябва да ги разгледаме и подредим последователно. Хайде да опитаме заедно с тези четири картинки.

Покажете разпечатани или покажете на интерактивен дисплей четири разбъркани картинки, които учениците трябва да подредят последователно и да разкажат устно историята.

  • Какво виждате на картинките? Какво се случва? Коя от картинките би била първа? А втора? А след това? Какво става накрая? Как би се казвала нашата история?

След като децата предложат история по картинките, насочете ги да обърнат внимание на последователността при разказване и елементите на един разказ.

  • Забелязвате ли как историите, които предложихте, имат начало, развиват се и имат край? Кое беше началото на нашата история? Какво се случи в средата? Как завърши историята?
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_4kl_CHO_PBO-Patuvane-v-Bulgariya_RL-Prehodna-oblast
Шаблон на уеб страница - Преходна област
Prepodavame.bg_6kl_GEO_PBO-Lapbuk-Severna-Amerika_RL-Zadachi-za-stancii
Задачи за станциите (Северна Америка)
Thumbnail_Pravila_za_provejdane_na_efektivni_ekipni_sreshti
Правила за провеждане на ефективни екипни срещи
Prepodavame.bg_3kl_BEL_PBO Patuvane prez moite spomeni ot sachinenie do animaciq _RL - Scenarii za animaciq
Пример за сценарий по ученическо съчинение "Моята ваканция на село”
Prepodavame.bg-RL-Priqtelsko interview
Приятелско интервю

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.