Кое е това животно?

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№2 по Човекът и природата за 3. клас “Разнообразието в природата – визитки на растения и животни”.

Инструкции, формулирани към учениците:

  • “Ученици, за следващата дейност ще се разделим по отбори от по 2 човека. Всеки отбор получава по няколко картинки на животни. Разгледайте добре животните и ги групирайте според тяхната среда – почва, равнини, планини, като се ориентирате по техния външен вид и приспособления, които могат да ви подскажат дали съответното животно живее в почвата, по високите места или в равнините. Запишете имената им в таблицата.
  • Ще имате на разположение 5 минути да се справите с тази задача, като е важно освен да отговорите къде живее даденото животно, да можете да обясните кое ви кара да мислите, че живее там. 
  • Когато всички отбори са готови, ще представите пред класа своите отговори, затова помислете и кой ще бъде вашият говорител.”
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

kriterrizaocenkanapublichnoizkazvane
Критерии за оценка на публично изказване
Copy of Prepodavame.bg -Worksheet Mockups- vertical (26)
"Приказка за неволята"- българска народна приказка
Prepodavame.bg_5kl_GEO_PBO Geografiq v chisla_RL - Listcheta za igra - svetoven pazar
Листчета за игра “Световен пазар – кой какво предлага?”, География и икономика, 5. клас
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO Prikliuchenieto s posledniq zmei v sveta ot Tuve Qnson - istoriq za priqtelstvo i svoboda_RL - Anketa kakvo nauchih
Анкета „Какво научих?”, БЕЛ, 4. клас
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO Glagolnite vremena v deistvie Teatar na dvijeniqta_RL - Karti s glagoli
Карти с глаголи, БЕЛ, 4. клас

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.