Групиране на животни за лапбук
Споделете с колеги
Подходящ за класове
Подходящо за предмети
Описание
Работен лист от ПБО№1 по Родинознание за 2. клас “Лапбук “Обичам природата”.
Инструкции:
Учениците продължават работата си в отборите, които са сформираха в предходния урок. Уверете се, че всеки екип разполага с необходимите материали – работен лист “Групиране на растения”, шаблон “Групиране на животни за лапбук”, ножици и лепило, флумастри и моливи, изработения до момента лапбук на всеки отбор.
- “В екип ще изработите нови две части на лапбука – за растенията и животните.
- За растенията получавате 3 шаблона – групирате растенията:
- по стъбло (дървета, храсти, тревисти);
- по листа (иглолистни, широколистни);
- по място (диворастящи, градински, селскостопански, стайни).
- Шаблоните ги имате, добавете примери и илюстрации.
- За животните работите с шаблон с 3 категории:
- домашни любимци
- селскостопански животни
- диви животни
- Запишете примери и добавете илюстрации.
- Когато сте готови, залепете шаблоните на лапбука – само основата, така че да се отварят.”
Важно!
- Подгответе предварително необходимите материали (работни листове, шаблони, ножици, лепило).
- Следете всяка група и при нужда насочвайте работата.
- Насърчавайте учениците да работят съвместно и да се консултират с учебника и един с друг.
- Предложете включване на истински листа, ако са налични, за по-голям интерес.




