План с епизоди и пословици на приказката “Всеки остава завинаги”

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№5 по БЕЛ за 3. клас “Невидимите следи на добрината: Какво оставяме след себе си?“ – “Всеки остава завинаги” от Мая Дългъчева”.

Инструкции:

  • Ученици, всяка група ще получи текст на приказка. Прочетете приказката внимателно и определете:
  1. броя на сцените,
  2. основните герои,
  3. действията на героите във всяка сцена.
  • Изберете подходящ лист с празни полета (стрипове) за оформяне на комикс.
  • Измислете заглавие за всяка сцена от приказката.
  • За всяка сцена изберете и напишете подходяща пословица, която я отразява най-добре.
  • Запишете своите изводи, които после ще представите, върху голям лист хартия.

Важно!

  • Учителят може да насочва учениците с допълнителни въпроси, ако срещат затруднения или да използва дадения тук план на приказката с епизоди и пословици.
  • Насърчавайте учениците да аргументират своите избори – защо са избрали именно това заглавие или тази пословица.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

74
Самооценка на учителя
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO-Rabotilnica-za-prikazki_RL-Struktura-na-prikazkata-Kakvo-kazvashe-chainikut
Структура на приказката "Какво разказваше чайникът" от Светослав Минков
Prepodavame.bg_1kl_MAT_PBO Kosmicheska-misiya_RL Misiya-zaredi-raketata
Мисия "Зареди ракетата"
Prepodavame.bg_2kl_ROD_PBO-Otkrivateli-na-rodniya-krai_RL-Minalo-i-nastoyashte-v-rodnoto-selishte
Минало и настояще в родното селище
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO-Ot-dumi-kum-scena-Puteshestvieto-na-gusenichkata_RL-Kartinki-po-prikazka
Избирам и разказвам – какво остана в мен от приказката?

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.