Щафета “Твърдо, течно или газообразно”

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№1 по Човекът и природата за 3. клас “Дневник на младия изследовател”.

Инструкции:

Разделете класа на два отбора. За всеки отбор подставете надписи “твърдо”, “течно”, “газообразно” (на листове или на дъската).

  • “За следващата дейност ще се разделим на два отбора. Всички, които са с четен номер в класа са в първи отбор, а всички, които са нечетен номер са от втори отбор. 
  • Тук, близо до дъската, ще откриете две купчинки с картинки на различни предмети. Вие ще трябва да вземете онова, което ви се падне и да го разпределите в една от категориите “твърдо”, “течно” или “газообразно”. 
  • Играта е щафетна, така че когато е готов ученикът, който сега е на ред, тръгва следващият. Накрая ще сверим, дали отговорите, които сте дали, са верни.”

Важно!

  • Направете картонени табелки с надписи “твърдо”, “течно”, “газообразно”. 
  • Разпечатайте предварително картинките с предметите, чието агрегатно състояние трябва да определят децата.
  • Уверете се, че децата не се увличат прекалено много в състезателния елемент на играта и не започват да губят фокус от основната цел – проверка на знанията.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Worksheet-mock up (36)
Летни въпроси - четене с разбиране
Etika v jurnalistikata
Ролева игра: Журналистическа етика
Prepodavame.bg-RL-Dovarshi kartinata_den na Zemqta
Довърши картината: Ден на Земята
Календар с ваканции 2025/2026
Календар за учебната 2025-2026 г.
Prepodavame.bg_3kl_BEL_PBO Tainstvenata-gora-na-dumite_RL Sinonimno-domino (1)
Синонимно домино

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.