Описание на роли за правене на комикс

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№5 по БЕЛ за 3. клас “Невидимите следи на добрината: Какво оставяме след себе си?”.

Инструкции:

Започтене часа с кратка дискусия.

  •  Деца, днес започваме нещо много интересно! Ще създадем дигитален комикс. Някой знае ли какво е дигитален комикс?
  • Ще използваме приказката на българската писателка Мая Дългъчева „Всеки остава завинаги“, по която ще изработим нашия комикс. 

Раздайте на учениците лист с описание на роли

  • Прочетете какво ще изпълнява всяка роля в проекта. Оставете учениците да избират.
  • Разделете класа на групи, като във всяка група трябва да има поне по един художник, сценарист, разказвач и дизайнер. Обсъдете кой за какво ще отговаря. 
  • Обяснете ясно, че дигиталният комикс е история, разказана с картинки и текст, създадена и показвана на дигитално устройство като компютър, таблет или телефон. Изработва се с приложения Canva или Book Creator.
  • Мотивирайте учениците да изразяват свободно своите мисли и предпочитания.
  • Напомнете им, че ролите не са строго ограничени и ще могат да си помагат взаимно.
  • Ще имаме няколко роли: художник, сценарист, разказвач и дизайнер. Разгледайте техните описания и помислете коя роля ви допада най-много и защо?
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO Prikliuchenieto s posledniq zmei v sveta ot Tuve Qnson - istoriq za priqtelstvo i svoboda_RL - tablitsa KDZ + kliuch
Казвам – Доказвам – Защитавам, БЕЛ, 4. клас
Prepodavame.bg_1kl_MAT_PBO-Ulici-i-chisla-puteshestvie-iz-grada_RL-Domove-s-nomera-10-20
Домове с номера от 10 до 20
Prepodavame.bg_1kl_MAT_PBO Piratsko prikluchenie na ostrova na sakrovishtata_RL - Kvadratna mreja
Лист с квадратна мрежа, Математика, 1. клас
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO Gramaticheski-zagadki-v-sveta-na-chislata_RL Otkrii-greshkata
Открий грешката!
Prepodavame.bg_5kl_GEO_PBO Kashta za men misiq arhitect_RL - Mislovna karta
Мисловна карта “Какво трябва да знае архитектът?”, География и икономика, 5. клас

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.