Части на вулкана и ефекти от вулканичната дейност

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№ по География за 5. клас “Да си направим вулкан!”.

Инструкции:

  • Всичко, което научихме досега – за вътрешността на Земята, за вулканите, за тяхното въздействие – днес ще оживее. Ще бъдете учени, изследователи и творци. Всеки от вас ще създаде вулкан, който ще изригне!
  • Но преди това – нека се подготвим още малко. Получихте работен лист със структура на вулкана – прегледайте го. Кои са основните части на всеки вулкан?
  • На втората страница виждате една празна таблица. Ще получите листчета с ефекти от вулканичната дейност. Обсъдете с партньора си какво означават тези ефекти и ги залепете на съответното място в таблицата.

Важно!

  • Раздайте  работните листове с вътрешната структура на вулкан.
  • При нужда, направете кратко обяснение.
  • Подгответе разрязаните листчетата/картите с ефекти – всяка двойка трябва да ги раздели в две групи – положителни и отрицателни – и да ги залепи в таблицата.
  • Обсъдете отговорите.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_5kl_GEO_PBO Kashta za men misiq arhitect_RL - Mislovna karta
Мисловна карта “Какво трябва да знае архитектът?”, География и икономика, 5. клас
Prepodavame.bg_5kl_Geo_PBO Relefut-v-moite-ruce_RL Skalniyat-cikul
Скалният цикъл - таблица и инструкции за направата на скали от бонбони
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO-Slovesen-most-antonimite-v-rechta_RL-primerna-ilustraciya-antonimni-dvoiki
Илюстрация на примерен мост с антонимни двойки
prepodavame_opoznaj_me
Опознай ме
Prepodavame.bg_1kl_MAT_PBO Kosmicheska-misiya_RL Misiya-zaredi-raketata
Мисия "Зареди ракетата"

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.