Шаблон за пеперуди

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№9 по Български език и литература за 4. клас “От думи към сцена – “Пътешествието на гъсеничката”“.

Инструкции, формулирани към учениците:

  • “Сега е време да се обърнем назад и да си дадем време за размисъл.
  • Ще ви дам цветна хартиена пеперуда. Напишете върху нея едно изречение – например: “Научих, че мога да говоря пред публика.” или “Гордея се, че помогнах на моя екип.” 
  • Ще залепим пеперудите на таблото „Какво научих от проекта?“ – като малък спомен за нашето общо пътешествие. Нека завършим проекта с приятелство и с увереност, че можем да създаваме чудеса заедно.”

Важно!

  • Разпечатайте пеперудите на цветна хартия.
  • Насърчавайте искрените отговори.
  • Прочетете на глас някои от пеперудите (с разрешение).
  • Снимайте таблото за спомен.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_3kl_CHP_PBO Dnevnik na mladiq izsledovatel_RL- Otkrit urok
Какво научихме за водата, въздуха и състоянията на веществата
Worksheet-mock up (29)
Преди мислех - сега мисля
Prepodavame.bg_5kl_GEO_PBO-Napravi-si-kompas-i-otkrii-izgubeniya-ananas_RL Puteshestvieto-na-ananasa
Пътешествието на ананаса
Vtora natsionalna katastrofa
ПБО:Втора национална катастрофа
Prepodavame.bg_3kl_BEL_PBO Prilagatelnite-imena-v-prikazniya-svyat_RL Tablica-za-grupirane-na-prilagatelni
Таблица за групиране на прилагателни

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.