Изводи за клубовете по интереси (таблица)

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№2 по Български език за 5. клас “Фенове и съдии“.

Инструкции, формулирани към учениците:

  • “Скъпи почитатели, захванахте се с нелека задача, като откликнахте на молбата на инфлуенсъра. Вече би трябвало да сте анализирали какъв човек е той, какви са неговите интереси, но и кога е свободното му време. Знаете, че трябва да му помогнете да се запише в някой от клубовете по интереси в неговото училище. Но… какви са тези клубове? Време е да разберем през този час! Предстои ви да анализирате различни текстове, някои от тях под формата на диалози, да извлечете нужната за вас информация, да я структурирате в таблица, за да улесните по-нататъшния си избор. Готови ли сте да изследвате?”

Важно!

  • Направете представянето възможно най-атрактивно за учениците. Важно е те да бъдат ангажирани с предстоящите задачи, за да изпълнят проекта успешно.
  • Раздайте на всеки работните листове с текстовете за откриване на клубове по интереси и изводите за тях.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_5kl_GEO_PBO Geografiq v chisla_RL - Karti za izchislenie na gastotata na naselenieto
Карти за изчисление на гъстотата на населението по континенти, География и икономика, 5. клас
91
Цели за 2024 г.
Prepodavame.bg_1kl_MAT_PBO Piratsko prikluchenie na ostrova na sakrovishtata_RL - Piratski zadachi
Пиратски задачи, Математика, 1. клас
Copy of Prepodavame.bg -Worksheet Mockups- vertical (22)
"Тримата дървари"- ромска народна приказка
Prepodavame.bg_1kl_MAT_PBO Kosmicheska-misiya_RL Grupova-samoocenka
Групова самооценка по ПБО "Космическа мисия"

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.