Визуализация на процеса на писане

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№5 по Български език и литература за 2. клас “Описвам с думи – животът около мен”.

Инструкции:

Покажете на учениците визуализацията на процеса на писане. Уверете се, че всеки ученик има пред себе си попълнения работен лист от предходния урок, тетрадка за писане и критериите за успех.

  • “Проверете дали всеки от вас има попълнения работен лист “Подготовка за текст описание” и тетрадка за писане.
  • Вече преминахме през първата стъпка при писане на текстове – планиране, когато попълнихте работния лист. Следва писане на чернова и редактиране, което ще направим днес. 
  • Черновата ще я напишете в тетрадките си. При нея и при редактирането на текста ще се водите от критериите за успех.
  • Накрая ще минем и през последната стъпка – обратна връзка.”

Важно!

  • Поставете визуализацията на процеса на писане на видно място по време на работата по проекта и докато обяснявате, посочвайте стъпките.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_5kl_BEL_PBO Kak drevnite hora si obqsnqvali sveta_RL - Dva svqta dve nachala - urok 5
Два свята, две начала, Литература, 5. клас
Prepodavame.bg_3kl_BEL_PBO Zhivotut-na-delfinite_RL Otkus-ot-statiya (1)
Откъс от статия за делфини
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO-Obicham-te-rodino_RL-Ot-stih-kum-risunka
"От стих към рисунка - цялостна визия" + насоки за учителя
Prepodavame.bg_5kl_GEO_PBO Kashta za men misiq arhitect_RL - Zadacha za ekipna diagramna vizualizatsiq
Задача за екипна диаграмна визуализация, География и икономика, 5. клас
Prepodavame.bg_8kl_FILOSOFIA_PBO- Primeren SWOT
Примерен SWOT анализ на учител

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.