Каталитични реакции (термини и понятия)

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№3 по Биология за 9. клас “Кой и как регулира скоростта на каталитичните реакции?“.

Инструкции, формулирани към учениците:

  • “Ученици, ще поставя този стол с гръб към дъската. Ще посоча един от вас, който ще седне на стола, след което ще запиша на дъската термин, който вече сме изучавали в предходните уроци. Ученикът на стола трябва да познае термина на дъската, като ви задава въпроси, на които може да се отговори само с “ДА” или “НЕ”. Налучкването и подсказването не са позволени. За верен се приема отговор, който е подкрепен от поне две доказателства. Когато ученикът познае термина, той се връща на мястото си, а на стола ще седне следващият ученик.”

Важно!

  • Не се позволява налучкване! Насърчете учениците да задават въпроси за същността, структурата, функциите на търсения процес, явление или обект.
  • Преди да започнете играта, обяснете ясно правилата и помолете учениците да не подсказват верния отговор на ученика на стола.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_5kl_BEL_PBO_Chovekat-i-svetat-pateshestvie-prez-istorii_RL_Kartografirane-na-haidutite
Картографиране на хайдутите
Prepodavame.bg_5kl_GEO_PBO Da se dokosnem do Africa_RL - Plik s izobrajeniq
Плик с изображения
Prepodavame.bg_1kl_MAT_PBO-Ulici-i-chisla-puteshestvie-iz-grada_RL-Karti-s-chislata-do-20
Карти с числата до 20
Prepodavame bg Karti za ragovor Koleda
Коледни въпроси 1.-4. клас
Prepodavame.bg_3kl_BEL_PBO Prilagatelnite-imena-v-prikazniya-svyat_RL Tablica-za-grupirane-na-prilagatelni
Таблица за групиране на прилагателни

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.