Плакати с въпроси за стимулиране на критично мислене

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Тези плакати са създадени от екип на Станфордския университет, за да подпомогнат в обучението на учениците по критическо мислене и анализа на документи. Всеки плакат съдържа ключови въпроси и насоки, които можете да използвате, за да стимулирате дискусии и да развивате аналитичните умения на вашите ученици.

Как да използвате плакатите:

  1. Започнете с въведението: Представете на учениците основните концепции за анализ на документи, като обясните защо е важно да разбират контекста и надеждността на източниците.
  2. Използвайте плакатите като насочващи инструменти: Поставете плакатите в класната стая като визуални помощни материали. Използвайте ги, за да насочвате дискусиите и анализите по време на уроците.
  3. Практически упражнения: Разделете учениците на групи и им дайте различни документи за анализ. Насочете ги да използват въпросите от плакатите, за да структурират своя анализ. Това ще им помогне да приложат теоретичните знания на практика.
  4. Обсъждания и обратна връзка: След като групите завършат своите анализи, организирайте дискусия, в която всяка група ще представи своите заключения. Използвайте въпросите от плакатите, за да стимулирате критическо мислене и да дадете обратна връзка.
  5. Оценяване на източниците: Научете учениците как да оценяват надеждността на различни източници, като използват въпросите от плаката за потвърждение на информацията. Това ще ги направи по-критични читатели и потребители на информация.
  6. Разширени задачи: За по-напредналите ученици предложете задачи, които включват създаване на собствени документи или изследвания, използвайки насоките от плакатите за структуриране на тяхната работа.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Copy of Prepodavame.bg -Worksheet Mockups- vertical (23)
Политически казуси
Den na tolerantnostta
Рефлексия за 16.11 - Международен ден на толерантността
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO Glagolnite vremena v deistvie Teatar na dvijeniqta_RL - Tablica s pravilo za okonchaniq m i me
Таблица с правилото за окончания -м или -ме при глаголите, БЕЛ, 4. клас
Prepodavame.bg_12kl_GO_PBO OON_ RL Socialni-ikonomicheski-ekologichni-predizvikatelstva
Социални, икономически и екологични предизвикателства
Prepodavame.bg_8kl_Fil_PBO Latinoamerikanski-serial_RL Kazusi-za-socialni-roli-i-stereotipi
Казуси за социални роли и стереотипи

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.