Опознай ме

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работният лист цели да насочи учениците към взаимно опознаване и търсене на допирни точки. Особено подходящ е за новосформирани класове. Задачата е предназначена за работа по двойки. Листът се принтира в един екземпляр за всяка двойка. За да изградим сплотена общност в класа, необходимо е да полагаме целенасочени усилия за взаимно опознаване на учениците и насърчаване на комуникацията и интереса на децата един към друг.

За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO-Rabotilnica-za-prikazki_RL-Stikeri-Az-sum-avtor
Стикери “Аз съм автор!”
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO Glagolnite vremena v deistvie Teatar na dvijeniqta_RL - Tablica za litse i chislo na glagola
Таблица за лице и число на глагола, БЕЛ, 4. клас
Prepodavame.bg_9kl_BIO_PBO Kletachni organeli-nevidimite geroi na kletachnata aktivnost_RL - Prepodavame.bg_9kl_BIO_PBO Kletachni organeli-nevidimite geroi na kletachnata aktivnost_RL - Moqta kletka ot...
Моята клетка от..., Биология, 9. клас
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO-Obicham-te-rodino_RL-Samootsenka
Гласът на нашите рисунки и колажи (анкета за самооценка)
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO Krali-Marko_RL Istorichesko-tvurdenie-ili-legenda
Кое твърдение е историческо, а кое - легенда?

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.