Таблица за групиране на животни, обитаващи сушата

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№2 по Човекът и природата за 3. клас “Разнообразието в природата – визитки на растения и животни”.

Инструкции, формулирани към учениците:

  • “Ученици, за следващата дейност ще се разделим по отбори от по 2 човека. Всеки отбор получава по няколко картинки на животни. Разгледайте добре животните и ги групирайте според тяхната среда – почва, равнини, планини, като се ориентирате по техния външен вид и приспособления, които могат да ви подскажат дали съответното животно живее в почвата, по високите места или в равнините. Запишете имената им в таблицата.
  • Ще имате на разположение 5 минути да се справите с тази задача, като е важно освен да отговорите къде живее даденото животно, да можете да обясните кое ви кара да мислите, че живее там. 
  • Когато всички отбори са готови, ще представите пред класа своите отговори, затова помислете и кой ще бъде вашият говорител.”

Важно!

  • Ходете между двойките и подкрепяйте.
  • Подкрепете учениците да свържат характеристиките със средата.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_5kl_Geo_PBO Dvizheniya-na-ZemyataSezoni-i-chasovi-zoni_RL Karta-na-chasovite-zoni
Карта на часовите зони
Den na tolerantnostta
Рефлексия за 16.11 - Международен ден на толерантността
Prepodavame.bg_3kl_BEL_PBO Tainstvenata-gora-na-dumite_RL Ezikovi-uprazhneniya (1)
Езикови упражнения за синоними
Copy of Prepodavame.bg-Worksheet Mockup-horizontal (2)
Презентация- човешкото око
Prepodavame.bg_6kl_GEO_PBO-Lapbuk-Severna-Amerika_RL-Cheklist-za-lapbuk-Severna-Amerika
Чеклист за Лапбук: Северна Америка

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.