Рефлексия по ПБО “Животът на делфините”

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№14 по БЕЛ за 3. клас “Животът на делфините” – създаване на научнопопулярен текст”.

Инструкции (формулирани към учениците) :

“Скъпи ученици, сега ще обърнем внимание на това, което преживяхме заедно. Всеки от вас ще получи три листчета и на всяко от тях искам да отговори с една дума. Въпросите са три и са записани на тези флипчарт листове: “Кога се почувствах важен?“, “Какво ме изненада?“, “Кой ми помогна?“. Когато сте готови, залепете вашето листче на съответното място.

За домашно получавате лист за размисъл. В него ще напишете няколко изречения по три въпроса. Не е нужно да пишете много – важното е да бъдете честни и да споделите своето мнение. Помислете какво ново научихте от този проект. Може да е факт, дума, умение или нещо, което преди не сте знаели. След това напишете какво ви беше най-интересно? Може би част от писането, илюстрацията или самото представяне пред другите? Накрая помислете: ако днес можехте да промените нещо в своя текст, какво бихте подобрили?”

Важно!

  • Осигурете тиха и спокойна среда. При нужда обсъдете въпросите предварително устно.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_7kl_TP_PBO-Moyat-biznes-proekt-bizibord_RL-Polojitelno-neyasno-predlojenie
Положително-неясно-предложение
prepodavame_proletni_neshta
Пролетни неща
prepodavame_sledvaj_instrukciite
Следвай инструкциите
Prepodavame.bg_3kl_ChO_PBO 3D-Prirodna-karta-na-Bulgariya_RL Shabloni-za-znamenca (1)
Шаблони за знаменца
Prepodavame.bg_5kl_GEO_PBO-Napravi-si-kompas-i-otkrii-izgubeniya-ananas_RL Instrukcii-za-kompas
Как да си направим компас?

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.