Стратегия “3-2-1”

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Този работен лист подпомага опитите за самооценка и саморегулирано учене на учениците. В хода на практиката те разсъждават върху знанията, които са усвоили, въпросите, които имат, и предизвикателствата, които срещат в процеса на учене. Можете да приложите практиката в края на раздел или непосредствено след като сте усвоили нов материал.

За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_5kl_BEL_PBO Kak drevnite hora si obqsnqvali sveta_RL - Planinata olimp - urok 3
Планината Олимп, Литература, 5. клас
Prepodavame.bg_12kl_GO_PBO OON_ RL Obobshtenie-za-fiktivnite-durzhavi
Кратко обобщение за фиктивните държави
Prepodavame.bg_9kl_BIO_PBO Fotosintezata-zeleniya-dvigatel-na-zhivota-na-Zemyata_RL Prezentaciya
Тъмнинна фаза на фотосинтезата - презентация
Prepodavame.bg_4kl_CHO_PBO-Patuvane-v-Bulgariya_RL-Staroplaninska-oblast
Шаблон на уеб страница - Старопланинска област
Prepodavame.bg_5kl_BEL_PBO Kak drevnite hora si obqsnqvali sveta_RL - Kakvo e mit - urok 1
Какво е "мит"? Разгадаване на загадката. Литература, 5. клас

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.