Критерии за оценка по ПБО “Нашата държава”

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№2 по ТП за 4. клас “Нашата държава”.

Инструкции:

Раздайте на всеки отбор и гостите лист с критерии за оценка на представянето.

Дайте инструкции на всички:

  • Ще гледаме видеата едно по едно. Пред вас има чеклист. Докато гледате, отбелязвайте дали отборът е:
  1. казал името на държавата си;
  2. показал знамето;
  3. представил паричната единица;
  4. описал и показал банкнотите и монетите;
  5. обяснил как се използват събраните данъци;
  6. включил поне двама говорители.
  • След всяко видео ще имате по 1-2 минути да обсъдите с отбора какво ви е направило впечатление и какво най-много ви е харесало.

Важно!

  • Пускайте видеата едно след друго, като между отделните видеа дайте време за обсъждане и коментари и отбелязване в чек листовете.
  • Поощрявайте положителни и конструктивни коментари – фокус върху силните страни и идеи за подобрение.
  • Попълвайте критериални матрици – тази оценка може да направите и веднага след заснемането на видеата.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_1kl_MAT_PBO Gradinata-na-zaiko_RL Slozhi-zelenchucite-v-koshnicata-si (1)
Сложи зеленчуците в кошницата си!
Politicheska_propaganda
Пропаганда в политически кампании
Prepodavame.bg_5kl_GEO_PBO Geografiq v chisla_RL - Tablo gastota na naselenieto
Табло "Средна гъстота на населението по континенти", География и икономика, 5. клас
Prepodavame.bg_3kl_BEL_PBO Tainstvenata-gora-na-dumite_RL Sinonimno-domino (1)
Синонимно домино
Prepodavame.bg_5kl_GEO_PBO Da se dokosnem do Africa_RL - Karti za igra koi sum az
Карти за игра “Кой съм аз?“

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.