Ензимите в ежедневието (презентация)

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Презентация от ПБО№3 по Биология за 9. клас “Кой и как регулира скоростта на каталитичните реакции?“.

Инструкции, формулирани към учениците:

  • “Сега всеки от вас трябва да дискутира със съседа си по чин за какво могат да се използват ензимите в бита и в промишлеността. В рамките на две минути генерирайте поне 3 идеи. Един ученик от всеки екип трябва да излезе на дъската и да запише една от тях, като следи да не повтаря някое от вече записаните предложения. След това ще ви покажа кратка презентация за употребата на ензимите и ще проверим кои от предположенията ви са правилни.”

Важно!

  • Насърчете учениците да дават аргументирани предположения и да проявяват уважение към мнението на другите.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_4kl_MAT_PBO-Matematicheski-izsledovateli-tainite-na-delenieto-i-izmervaneto_RL-Prezentaciya
За какво ни е да делим? (презентация)
Prepodavame.bg_3kl_BEL_PBO Patuvane prez moite spomeni ot sachinenie do animaciq _RL - Scenarii za animaciq
Пример за сценарий по ученическо съчинение "Моята ваканция на село”
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO Prikliuchenieto s posledniq zmei v sveta ot Tuve Qnson - istoriq za priqtelstvo i svoboda_RL - Koi govori
Таблица “Кой говори?”, БЕЛ, 4. клас
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO-Rabotilnica-za-prikazki_RL-Struktura-na-prikazkata-Kakvo-kazvashe-chainikut
Структура на приказката "Какво разказваше чайникът" от Светослав Минков
46
Изходен билет: Пролетна ваканция

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.