iva pashova 1 200x200 1

Ивелина Пашова

РЪКОВОДИТЕЛ ПРОГРАМА “УЧИЛИЩА ЗА ПРИМЕР”

Ивелина Пашова е ръководител „Обучение и подкрепа на училищни екипи“ в „Заедно в час“ от 2019 г. и ръководител на програма “Училища за пример”. Тя има богат опит като обучител, учител и зам.-директор. Преди да заеме настоящата си роля в екипа на организацията отговаря за подготовката и обученията на учителите в програма “Нов път в преподаването” на „Заедно в час“.

Между 2014 и 2017 г. тя е помощник-директор по учебната дейност в СУ „Любен Каравелов“ в гр. Копривщица, училището в което започва своята кариера като част от първия випуск учители в програмата на „Заедно в час“. Като помощник-директор тя се грижи както за професионалното развитие на училищния екип, така и за реализирането на училищни проекти, които създават възможности за учене и развитие за учениците. Ивелина води училищния екип при изготвянето на визия и дългосрочни приоритети, които да подкрепят всеки ученик да успява да реализира потенциала си. Паралелно с това преподава английски език на ученици от 5. до 12. клас.

През 2015 г. тя печели място в престижната програма за обмен на училищни лидери Bulgarian Young Leaders Program и преминава през триседмично обучение в учителския колеж на Колумбийския университет в Ню Йорк.

Ивелина е убедена, че качественото образование е изключително важно за учениците с по-ниски социално-икономически възможности. За нея образованието е ключът, който би им помогнал да откриват много повече възможности и да бъдат отговорни създатели на собственото си бъдеще.

Ивелина има бакалавърска степен по „Човешки ресурси“ от УНСС и редица специализации, свързани с преподаване и мениджмънт в образованието.

Ивелина е отличена още в класациите “Зо под 30” на Forbes България и “40 до 40” на Дарик Радио.

3

Александрина Димитрова

МЕНИДЖЪР “ОБУЧЕНИЯ НА УЧИЛИЩНИ ЕКИПИ”

Александрина е Мениджър „Обучение на училищни екипи“ към програма „Училища за пример“ от 2022 г. Нейната работа е насочена към осигуряването на високо качество на обученията по програмата и подкрепа на обучителния екип.

Александрина заема позицията координатор „Подкрепа на учители“ в програма „Нов път в преподаването“ на “Заедно в час” и подкрепя развитието и адаптацията на новите учители в училище. Преди това самата тя две години е част от програмата “Нов път в преподаването” като учител в следобедните занимания на деца от 3 и 4 клас в ОУ „Райно Попович“, гр. Карлово.

Александрина има бакалавърска степен по „Теология. Учител по религия“ и магистърска степен по „Политология. Дипломация и национална сигурност“ от ВТУ „Св. Св. Кирил и Методий“. През 2017 година се квалифицира като Учител в начален етап на основното образование в ПУ “Паисий Хилендарски”.

Десислава Стоянова е мениджър “Подкрепа на училищни екипи” в програма “Училища за пример” от 2023 г. Преди това последователно заема длъжностите координатор „Обучение и подкрепа на учители“ и мениджър “Подкрепа на учители” в програма “Нов път в преподаването” на фондация “Заедно в час”. През 2015 година завършва участието си в програмата и самата тя, като в продължение на две години преподава география в 102 ОУ „Панайот Волов“ в София.

Десислава има бакалавърска степен по география и магистърска по регионално развитие и управление.

Десислава има силен интерес към коучинга в сферата на образованието и преминава през редица курсове и сертификационни обучения, свързани с него.

Има завършен курс за Deep Listening (CCF) и Coach educator maturation program през 2022 г. От април 2023 г. преминава през интензивна сертификационна обучителна програма – ПУЛСът на коучинга към Mentor coaches, която ще ѝпозволи да провежда индивидуални и групови коучинг сесии.

 
 
dessie

Десислава Стоянова

МЕНИДЖЪР “ПОДКРЕПА НА УЧИЛИЩНИ ЕКИПИ”
Мария е мениджър “Подкрепа на училищни екипи” в програма “Училища за пример” от 2024 г. Преди това 2 години е подкрепяла менторите в ролята им и е планирала структурите за водене на разговори с екипите. Четири години е координатор “Подкрепа на учители” в програмата “Нов път в преподаването” на “Заедно в час” . Обучител към встъпващото обучение на начинаещите учители през 2018 и 2020 години. Преди да стане част от екипа на организацията преподава изобразително изкуство и музика на ученици от 5 до 8 клас и е педагогически съветник в ОУ “Св.св. Кирил и Методий” в гр. Враца. По същото време е и участник в програма “Нов път в преподаването”.

Мария вярва, че учениците имат силата да променят света около тях с насоки, подкрепа и вяра. Всяко едно дете има нужда от качествено образование и достъп до възможности, за да мечтае и реализира.

   Мария има бакалавърска степен Учител по Изобразително изкуство от Софийски университет “Св. Климент Охридски”. Преди да стане част от програмата работи в неправителствения сектор в организации с фокус образование. Била е също арт-терапевт в социален център и е водила творчески работилници на база познанията си за ученици и възрастни.

DSC 0670 scaled e1720664843860

Мария Веласкес

МЕНИДЖЪР “ПОДКРЕПА НА УЧИЛИЩНИ ЕКИПИ”
 
mikaela snimka

Микаела Цветкова

СПЕЦИАЛИСТ “ОБУЧЕНИЕ НА УЧИЛИЩНИ ЕКИПИ”

Микаела Цветкова е специалист “Обучение на училищни екипи” в програма “Училища за пример” на “Заедно в час”. Нейната работа е насочена към развиването и подкрепата на педагогически екипи за преподаване с ученика в центъра. Основните ѝ отговорности включват планирането и провеждането на обучителните преживявания в програмата.

Тя участва и в планирането на обучения в международния европейски проект NEST (Novice Educator Support and Training). По време на проекта тя работи с експертите от 14 РУО-та в страната за повишаване на капацитета им като наставници на начинаещи учители.

През 2020 г. се присъединява към “Нов път в преподаването” и в продължение на 3 години преподава английски език в Нови Искър в София.

Микаела завършва “Политология” в СУ “Св.Климент Охридски”, а в момента продължава образованието си в европейската магистърска програма MATILDA, фокусирана върху Историята на жените и половете.

Стефани Костова е специалист “Обучение на училищни екипи” в програма “Училища за пример” на “Заедно в час” от 2022 г. Нейната работа е насочена към подкрепата на педагогическите екипи в програма “Училища за пример”. Основните ѝ отговорности включват планиране, организиране и провеждане обучителни програми.

Преди да заеме настоящата си роля Стефани трупа опит като обучител и в програма “Нов път в преподаването”, където подкрепя новопостъпващите учители по време на тяхното въвеждащо обучение. 

През 2018 Стефани завършва “Управление на операциите и мениджмънт” в Глазгоу, Шотландия. След прибирането си в България се присъединява към осмия випуск учители на програма “Нов път в преподаването” на “Заедно в час”. В продължение на две години преподава Английски език в ОУ “Гео Милев” в с. Белозем на 2, 3, 4 и 6 клас, а след това преподава една година и в София. 

stefi snimka

Стефани Костова

СПЕЦИАЛИСТ “ОБУЧЕНИЕ НА УЧИЛИЩНИ ЕКИПИ”
Силвия Драганова е специалист “Обучение на училищни екипи” в екипа на “Заедно в час” от юли 2023 год. Тя отговаря за планиране, организиране и провеждане на обучения на лидерските екипи в програма “Училища за пример”. Преди това в периода 2021-2023 е ментор на училищни екипи по същата програма.
Силвия има богат опит в образованието –  17 години работи като учител в Английска езикова гимназия “Гео Милев” – Русе, като през шест от тях заема длъжността заместник-директор. Освен че преподава философия, гражданско образование и модули от профилираната подготовка по предприемачество, Силвия координира иновативните процеси и практики в училището, подкрепя работата на Професионалните учещи общности и провежда част от вътрешноучилищните обучения.
Силвия е завършила специалност “Философия” в Софийски университет “Св. Климент Охридски” и магистратура “Психология и социология в управлението” във Великотърновски университет “Св. Св. Кирил и Методий”. 
silvia snimka

Силвия Драганова

СПЕЦИАЛИСТ “ОБУЧЕНИЕ НА УЧИЛИЩНИ ЕКИПИ”

snimka zlati

Златина Минкова

СТАРШИ СПЕЦИАЛИСТ “ОБУЧЕНИЕ НА УЧИЛИЩНИ ЕКИПИ”

Златина Минкова е старши специалист “Обучение на училищни екипи” и подкрепя развитието на училищата в програма “Училища за пример” в “Заедно в час” от 2020 г.  Преди това трупа опит като обучител освен в “Училища за пример” и в програма “Нов път в преподаването”, като между 2016 и 2019 г. преподава в Основното училище в с. Граф Игнатиево. През двете години от 2019 до 2020 основен фокус за нея са въпроси като как да съживим учебните програми, така че да предизвикват учениците да се развиват, но и да бъдат ангажиращи и да отговарят на нуждите им. В последните години изследва инструмента Преживелищно учене като подход в обученията за деца и възрастни. 

Златина е магистър по Българска филология към Пловдивски университет “Паисий Хилендарски”. 

 
andzhi snimka

Ангелина Джурова

СПЕЦИАЛИСТ “ПОДКРЕПА НА УЧИЛИЩНИ ЕКИПИ”

Ангелина е специалист “Подкрепа на училищни екипи” в програма “Училища за пример” от 2023 г. Преди това в продължение на две години заема позицията координатор “Подкрепа на учители” в програмата “Нов път в преподаването” на “Заедно в час”. Ангелина става част от екипа на организацията след като две години преподава  в СУ “Владимир Комаров “ – гр. Велико Търново (на ученици в начална степен) и самата тя е участник в програма “Нов път в преподаването”.

Паралелно с работата си в “Заедно в час” Ангелина работи като обществен възпитател към Местна комисия за борба с противообществени прояви на малолетни и непълнолетни – гр. Лясковец. Преди да стане учител работи в социалната сфера с деца в риск и като доброволец с деца лишени от родителски грижи.

Ангелина има бакалавърска степен Социална педагогика от ВТУ “Св. Св. Кирил и Методий”, магистърска степен  “Начална училищна педагогика” от ПУ “Паисий Хилендарски” и магистърска  степен “Управление на образованието” от ВТУ “Св. Св. Кирил и Методий”.

Гергана е специалист “Подкрепа на училищни екипи” в програма “Училища за пример” от 2023 г. Преди това три години е координатор „Подкрепа на учители“ в програмата “Нов път в преподаването”. Гергана се присъединява към екипа на организацията, след като преподава География и икономика и Предприемачество в 90 СУ „Генерал Хосе де Сан Мартин“ в София и самата тя е участник в програма “Нов път в преподаването”.

Гергана има бакалавърска степен „Туризъм“ от Югозападния университет „Неофит Рилски“ – гр. Благоевград и допълнителна квалификация за учител по География и икономика от Великотърновския университет „Св. св. Кирил и Методий“. Последния семестър в университета Гергана прекарва в Португалия като част от програмата за мобилност Еразъм+.

 
Gergana Cholakova scaled 200x200 1

Гергана Чолакова

СПЕЦИАЛИСТ “ПОДКРЕПА НА УЧИЛИЩНИ ЕКИПИ”

Петя е специалист “Подкрепа на училищни екипи” в програма “Училища за пример” от 2023 г. Преди това в продължение на две години е ментор на 9 училища във Випуск 1 и Випуск 3 в същата програма на “Заедно в час”. Петя става част от програмата след като е работила 40 години като учител, от които 20 като директор на ОУ „Н.Й.Вапцаров“ с.Селановци, обл. Враца.

Паралелно с работата си в “Заедно в час” Петя работи като председател на НЧ „Самообразование 1894“ Селановци и Председател на комитета за организиране на Националния конкурс и среща на малките философи „Малкият принц“ Селановци.

Петя има магистърска степен История и философия от СУ “Св. Климент Охридски”, Първа ПКС на тема „Управление на образованието“.

 
snimka petya

Петя Русинова

СПЕЦИАЛИСТ “ПОДКРЕПА НА УЧИЛИЩНИ ЕКИПИ”
 
viber image 2023 07 28 09 22 37 738

Розалия Мицева

СПЕЦИАЛИСТ “ПОДКРЕПА НА УЧИЛИЩНИ ЕКИПИ”

Розалия Мицева е специалист “Подкрепа на училищни екипи” в програма “Училища за пример” от 2023 година. Работата й е насочена към оказване на непосредствена и целенасочена подкрепа на екипите от училища по програмата с цел постигане на устойчиви резултати. Преди това е подкрепяла два випуска учители по програмата “Нов път в преподаването” като предметен консултант. През 2018 година се присъединява към “Нов път в преподаването” и в продължение на пет години работи като учител в Пловдив с ученици от 1 до 4 клас с майчин език, различен от българския. 

През 2021 година участва в апробирането на буквара “Четем с Ася и Явор” – първият буквар за ученици с различен майчин език.

Розалия има магистърска степен “Право”  и “Начална училищна педагогика от Пловдивския университет “Паисий Хилендарски”.

elena gencheva
 

Елена Генчева

СПЕЦИАЛИСТ “ПОДКРЕПА НА УЧИЛИЩНИ ЕКИПИ”

Елена Генчева е специалист “Подкрепа на училищни екипи” в програма “Училища за пример”. В продължение на 16 години е учител, а за няколко години и заместник-директор по учебната дейност в ОУ “Граф Н. Игнатиев“. Дълги години оказва подкрепа на деца с проблемно поведение и разбира, че успехите на децата започват с повишаване на самооценката и увереността в собствените възможности.

През 2014 г. открива JUMP Math, разпознава ценностите и принципите на системата и избира да стане JUMP Math учител. В последните години е част от екипа на Институт за прогресивно образование като учител-методик и обучител на учители.

Елена има интереси в областта на сътрудничество между училището и семейството и през 2016 г. става сертифициран обучител по международната програма на д-р Томас Гордън „Трениране на успешни родители.“ В работата си ангажира ефективно родителите в училищния живот на техните деца, включително тези от уязвими групи

Албена Зотева е Специалист „Подкрепа на училищни екипи“ в „Заедно в час“. Мисията на организацията да осигури качествено образование за всички деца в България е една от главните причини, поради които тя се завръща в България след 12 години прекарани в Обединеното Кралство. В ролята на ментор Албена работи усилено за подкрепата и развитието на училищните екипи, като същевременно прилага своя богат опит и умения. Мисията и целите на „Заедно в час“ я мотивират като личност и професионалист, вярвайки, че образованието е ключът към разкриване на потенциала на всеки ученик и изграждане на по-добро бъдеще.

Преди да се присъедини към „Заедно в час “, Албена е работила като Curriculum Manager – ESOL (английски език като втори език) в Newham College London, като преди това е била Curriculum Team Leader и ESOL Lecturer в същия колеж. Била е отличена с наградата ‘Outstanding Teacher of the Year’ през 2021 г., което представлява признание за нейната изключителна работа и отдаденост към това, което прави.

Албена започва кариерата си като учител по английски език, като дълги години е преподавател в 6 ОУ „Иван Вазов“ в СмолянТя има и опит като журналист, работeйки в местно радио и телевизия в Смолян, както и в „Радио БГ Лондон“ и онлайн телевизия, което разкрива друга нейна страст, а именно към журналистиката и писането.

Албена има бакалавърска степен по „Български език и литература, и английски език“ от Пловдивски Университет „Паисий Хилендарски“ и е завършила курса CELTA на Университета в Кеймбридж, който е доразвил нейните преподавателски умения и знания, и й дава право да преподава английски език в почти целия свят. Албена е квалифициран учител в Обединеното Кралство със статус QTS (Qualified Teacher Status). Тя също така се интересува от психология и личностно развитие, което допълнително обогатява нейния професионален и личен опит.

 
albena zoteva

Албена Зотева

СПЕЦИАЛИСТ “ПОДКРЕПА НА УЧИЛИЩНИ ЕКИПИ”

Радина Маринчева е магистър по икономика от ИУ-Варна и магистър агроном от Тракийски университет Стара
Загора и допълнителна квалификация за учител по Икономика. През 2011 година се включва в
първия випуск на НПП, където преподава Икономически предмети в Професионална гимназия
по туризъм – Самоков. От тогава е активен учител, като работи с деца от предучилищна възраст
до 12 ти клас.
Учител на 2019 та годината на Джуниър Ачийвмънт България.
Активно работи за внедряването на предприемачеството и финансовата грамотност още от
детската градина. През последните години работи по процес за за въвеждане на нови подходи
в обучението на деца от предучилищна възраст.
Вярвам, че трябва да има структурирана и надграждаща връзка в обучението през всички етапи
от детска градина до университет, които поставят детето в центъра.

1 r e1720665418231

Радина Маринчева

СПЕЦИАЛИСТ “ПОДКРЕПА НА УЧИЛИЩНИ ЕКИПИ”

Константина е специалист „Подкрепа на училищние екипи“ в програмата „Училища за пример“
от 2024г. През 2017 година се присъединява към „Нов път в преподаването“ и в продължение
на шест години работи като учител.
Има опит в сферата на образованието като преподавател и обучител. Планира обучителни
сесии, създава материали, води и фасилитира групови обучения.
Константина е част от обучителния екип, който осъществява международния европейски
проект NEST (Novice Education Support and Training) за България – в партньорство между
фондация „Заедно в час“ и Министерството на образованието и науката. Дейността ѝ по
проекта е свързана с подкрепа на експерти от регионалните управления на образованието в
развиването на уменията им за наставничество на начинаещи учители.
През лятото на 2023 година, съвместно с екипа на Програма „Учим заедно“ и Института за
изследване на образованието, планира и провежда обучителни сесии на училищни екипи за
развиване на умения за саморегулирано учене.
Има завършена магистратура по начална училищна педагогика в ПУ „Паисий Хилендарски“,
както и следдипломна квалификация за учител по математика и информатика.

 
IMG 20240419 123351893

Константина Мавлова

СПЕЦИАЛИСТ “ПОДКРЕПА НА УЧИЛИЩНИ ЕКИПИ”
IMG 7117 scaled e1721131121492
 

Емилия Иванова

СПЕЦИАЛИСТ “ПОДКРЕПА НА УЧИЛИЩНИ ЕКИПИ”

Емилия е магистър по математика от ПУ „Паисий Хилендарски“, Пловдия и има следдипломна квалификация по методика на обучението по математика и информатика от СУ „Св. Климент Охридски“, София.
Има опит като учител по математика в езиковата гимназия в Правец и в българското училище в Братислава, Словакия.
От 2002 г. е директор на 90 СУ „Ген. Хосе де Сан Мартин“, София, първо временно, а от 2005 г. – за постоянно. През 2005 г. обаче тя печели още един конкурс – за директор на Българското училище в Братислава. Заминава за Словакия,за да придобие мениджърски опит в среда, която познава, но е различна от средата тук. През 2008 г. застава отново начело на 90. СУ и тогава си поставя две основни цели, вдъхновени от словашката среда: да обсъжда идеите си с учителите и учениците, преди да тръгне да ги прилага на практика, и да въвлече родителите в училищния живот, защото доволните родители са най-добрият партньор за едно училище.
Дава голяма свобода в работата на учителите, за да могат те максимално да разгърнат творчеството си и с това да допринасят ежедневно за развиването на потенциала на своите ученици.
Историята на Емилия е една от описаните в книгата „Хората, които променят България“, част II на Даниел Пенев.
От 2023/2024 учебна година подкрепя училищни екипи в програма „Училища за пример“.

andriana snimka e1725340382314
 

Андриана Цонева

СПЕЦИАЛИСТ “ПОДКРЕПА НА УЧИЛИЩНИ ЕКИПИ”
Андриана изпълнява длъжността “Специалист подкрепа на училищни екипи”. 
Преподавателски опит е получила като учител по английски, история и други в прогимназиално ниво във две училища във Виена. 
Била е класен ръководител и координатор на проекти за дигитализация в училищния контекст. 
Участвала е като обучител в образователни проекти в гимназиален етап в Румъния, България и Чехия.
Освен в образователния сектор, тя е работила и в банковия отрасъл – в сферата субсидирането на екологично чисти решения. През призмата на този опит тя свърза живота в училище с перспективи за учениците след това, и по този начин подкрепя тяхното развитие.

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.