Обучители
Кратко описание:
Всяко училище е различно и дава уникално преживяване на своите ученици, но успява ли външният свят да разбере това? Често образователните институции не умеят да представят своите силни страни убедително и ясно пред външна аудитория - родители, бъдещи и бивши ученици, партньори.
Това обучение ще позволи на учители и директори да опознаят и дефинират ясно своите предимства, ще надгради знанията и уменията на участниците относно управлението на визуалната идентичност на училищната институция и ще представи възможности за убедително комуникиране.
Какви теми обхваща обучението?
Основи на училищния имидж:Какво представлява училищният имидж и защо е важен. Елементи на успешния училищен бранд.
Създаване на училищен бранд наръчник: Какво е бранд наръчник и какво включва? Процес на разработване на наръчника: Съвети и стъпки за създаване на последователна и разпознаваема бранд идентичност.
Управление на училищните социалните мрежи:Избор на правилните социални мрежи: Съвети как да изберем подходящите канали за училището според целевата аудитория. Основи на управлението на профили: Планиране на съдържание, поддържане на активност, отговор на коментари и съобщения. Създаване на ангажиращо съдържание.
Комуникация на предимствата на училището:Идентифициране на предимствата на училището: Определяне на уникалните характеристики, които правят училището специално. Комуникационни техники: Как да представяме училището пред родителите, учениците и общността по убедителен начин. Създаване на ключови послания.
За кого е подходящо обучението?
За учители, ръководители ИКТ, зам.-директори и директори, които искат да подобрят комуникациите си с родители, ученици и училищната общност и да представят работата си пълноценно и разбираемо.
След обучението участниците ще:
Запишете се
За да се запишете за обучението е необходимо да влезете в профила си. Ако нямате профил може да се регистрирате безплатно от тук.
Как протича обучението?
Самооценка на знанията и уменията по темата на обучението.
Обучение в 4 сесии от 9 до 16 часа на 18 януари. Включени почивки между сесиите.
Обучението е активно преживяване. Не се прави и предоставя запис от него, участниците се включват активно в различни дейности, вкл. по групи.
Задачата след обучението е възможност да се приложат на практики различни техники и стратегии. Тя е задължителен елемент от получаването на кредит за обучението.
Често задавани въпроси
Всяко училище, което е активирало абонамент, получава достъп до ексклузивни ресурси, материали и обучения на Prepodavame.bg. Като част от абонамента училището може да включи неограничен брой учители на нашите обучения безплатно.
Най-лесният начин е да влезете в профила си. Ако имате активиран абонамент, това ще отключи достъпа до ексклузивно съдържание и формата за регистрация, която се намира на тази страница.
Ако все още не сте сигурни, може да ни пишете на help@prepodavame.bg с името и населеното място на Вашето училище и ще Ви съдействаме.
Синхронната част на обучението ще се проведе на 17 юни 2023 г. от 9 до 16 ч.
Обучението се провежда онлайн в платформата zoom. Уверете се, че имате достъп до нея, както и че разполагате със слушалки и удобно място у дома, за да се включите активно в няколкото групови задачи по време на обучението.
Синхронната част на обучението е с обща продължителност от 8 академични часа. В обучението са включени също предварителна задача и асинхронна задача за изпълнение до две седмици след срещата.
Обучението се провежда онлайн, като се състои от синхронни срещи в платформата zoom.
Ако сте от училище с активен училищен абонамент, обучението за Вас е безплатно като част от услугите в абонамента. Просто влезте в профила си и попълнете формата за регистрация.
Ако нямате активиран абонамент, попълнете формата за регистрация, като може да заплатите таксата за участие с карта или по банков път.
След регистрация ще получите по имейл линк за достъп до обучението и първата задача няколко дни преди 17 юни.
Всеки участник в обучението, който е присъствал на синхронната част и е изпълнил задачата ще получи сертификат с 1 квалификационен кредит.
Няма ограничение за броя участващи от едно училище. Знаем, че училищата са различни и съответно броят учители с интерес към ПБО е различен.
Може да платите за обучението с дебитна или кредитна карта или по банков път.
Ако имате нужда от фактура, може да посочите това във формата за регистрация с данните на Вашата организация и ще Ви издадем фактура.