Как да изградим училищен имидж и кампания по привличане на ученици
Дата: 18 януари
Брой кредити: 1 - Участниците получават удостоверение с квалификационни кредити
Продължителност: 16 академични часа
Подготовка - 2 ч.
Синхронно обучение: 09:00 -
16:00 (вкл. почивки)
Последваща асинхронна задача: 6 ч.
Форма на провеждане: Онлайн синхронно обучение
Такса: 80 лв. с ДДС (ако Вие или Вашето училище имате активиран годишен абонамент, можете да се запишете безплатно)

Обучители

Преслава Байчева
Специалист "Маркетинг"
Преслава е учител по български език и литература, родом от гр. Русе. Има опит най-вече в гимназиален етап и интереси в областта на използването на технологии в час, игровизацията, развитието на критично мислене и медийна грамотност.

Кратко описание:

Всяко училище е различно и дава уникално преживяване на своите ученици, но успява ли външният свят да разбере това? Често образователните институции не умеят да представят своите силни страни убедително и ясно пред външна аудитория - родители, бъдещи и бивши ученици, партньори.

Това обучение ще позволи на учители и директори да опознаят и дефинират ясно своите предимства, ще надгради знанията и уменията на участниците относно управлението на визуалната идентичност на училищната институция и ще представи възможности за убедително комуникиране.

Какви теми обхваща обучението?

Основи на училищния имидж:Какво представлява училищният имидж и защо е важен. Елементи на успешния училищен бранд.

Създаване на училищен бранд наръчник: Какво е бранд наръчник и какво включва? Процес на разработване на наръчника: Съвети и стъпки за създаване на последователна и разпознаваема бранд идентичност. 

Управление на училищните социалните мрежи:Избор на правилните социални мрежи: Съвети как да изберем подходящите канали за училището според целевата аудитория. Основи на управлението на профили: Планиране на съдържание, поддържане на активност, отговор на коментари и съобщения. Създаване на ангажиращо съдържание.

Комуникация на предимствата на училището:Идентифициране на предимствата на училището: Определяне на уникалните характеристики, които правят училището специално. Комуникационни техники: Как да представяме училището пред родителите, учениците и общността по убедителен начин. Създаване на ключови послания.

 

За кого е подходящо обучението?

За учители, ръководители ИКТ, зам.-директори и директори, които искат да подобрят комуникациите си с родители, ученици и училищната общност и да представят работата си пълноценно и разбираемо.

След обучението участниците ще:

1
Разпознават елементите на добре изградения училищен имидж;
2
Комуникират убедително предимствата си като образователна институция;
3
Управляват успешно социалните мрежи на училището си.

Запишете се

За да се запишете за обучението е необходимо да влезете в профила си. Ако нямате профил може да се регистрирате безплатно от тук.

Как протича обучението?

Самооценка на знанията и уменията по темата на обучението.

Обучение в 4 сесии от 9 до 16 часа на 18 януари. Включени почивки между сесиите.

Обучението е активно преживяване. Не се прави и предоставя запис от него, участниците се включват активно в различни дейности, вкл. по групи.

Задачата след обучението е възможност да се приложат на практики различни техники и стратегии. Тя е задължителен елемент от получаването на кредит за обучението.

Често задавани въпроси

Всяко училище, което е активирало абонамент, получава достъп до ексклузивни ресурси, материали и обучения на Prepodavame.bg. Като част от абонамента училището може да включи неограничен брой учители на нашите обучения безплатно.

Най-лесният начин е да влезете в профила си. Ако имате активиран абонамент, това ще отключи достъпа до ексклузивно съдържание и формата за регистрация, която се намира на тази страница. 

Ако все още не сте сигурни, може да ни пишете на help@prepodavame.bg с името и населеното място на Вашето училище и ще Ви съдействаме. 

Синхронната част на обучението ще се проведе на 17 юни 2023 г. от 9 до 16 ч. 

Обучението се провежда онлайн в платформата zoom. Уверете се, че имате достъп до нея, както и че разполагате със слушалки и удобно място у дома, за да се включите активно в няколкото групови задачи по време на обучението.

Синхронната част на обучението е с обща продължителност от 8 академични часа. В обучението са включени също предварителна задача и асинхронна задача за изпълнение до две седмици след срещата. 

Обучението се провежда онлайн, като се състои от синхронни срещи в платформата zoom.

Ако сте от училище с активен училищен абонамент, обучението за Вас е безплатно като част от услугите в абонамента. Просто влезте в профила си и попълнете формата за регистрация. 

Ако нямате активиран абонамент, попълнете формата за регистрация, като може да заплатите таксата за участие с карта или по банков път. 

След регистрация ще получите по имейл линк за достъп до обучението и първата задача няколко дни преди 17 юни. 

Всеки участник в обучението, който е присъствал на синхронната част и е изпълнил задачата ще получи сертификат с 1 квалификационен кредит.

Няма ограничение за броя участващи от едно училище. Знаем, че училищата са различни и съответно броят учители с интерес към ПБО е различен.

Може да платите за обучението с дебитна или кредитна карта или по банков път. 

Ако имате нужда от фактура, може да посочите това във формата за регистрация с данните на Вашата организация и ще Ви издадем фактура. 

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.