Какво ми казва тази творба на изкуството?

Учениците анализират творби на изкуството в класната стая по зададен модел.

Самоосъзнатост: Учениците идентифицират, назовават и изразяват различни чувства и емоции, които изкуството предизвиква у тях. 
Социална осъзнатост: Учениците разбират, оценяват и обсъждат идеи и разбирания за обществото, културата и историята, изразени в творби на изкуството.

20-30 минути за работа по малки групи

Конкретна творба на изкуството (в дигитален или хартиен формат)

Стъпки за изпълнение на дейността

Дейността може да се реализира под формата на групова или индивидуална работа в зависимост от посланието на избраната форма на изкуство.

Учениците могат да интерпретират творбата в писмен формат, устно чрез дискусия или под формата на неформално обсъждане. 

Оптималният формат за работа на групи е 4-5 души.

Подтикнете учениците да посетят музей или галерия заедно с членове на семейството си и да приложат метода за анализ на творби заедно с тях.

Още полезни статии:

Ученическо самоуправление
Гражданска активност

Ученическо самоуправление

Цел Възрастова група Време за предварителна подготовка Време в час Учениците изпълняват правата и задълженията си. 12-18 години Около 1 астрономически час В зависимост от

Каталог на идеите
Креативност

Каталог на идеите

След като учениците са синтезирали информация от различни източници и имат отговори на най-важните въпроси по темата, е време да документират изводите от своето проучване.

Къде в темата на новия раздел би задълбал един истински учен (историк, географ, физик, литератор)?
Научна грамотност

Къде в темата на новия раздел би задълбал един истински учен (историк, географ, физик, литератор)?

В първия час от даден раздел, предоставяме на учениците разнообразни уводни материали, които дават най-обща представа за темата на раздела. Учениците обсъждат по групи възникналите

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали