Учениците създават формула за вземане на решение при определен проблем.

Вземане на отговорни решения: Учениците усвояват модел от различни стъпки за вникване, осъзнаване и разрешаване на проблем.

20 мин. или за цял учебен час

Маркер, дъска или проектор.

Стъпки за изпълнение на дейността

Запишете на табло формулата: с думи и със символи и напомняйте на учениците за нея в моменти на вземане на решения.

У дома учениците може да помислят само върху своите формули, но е добре и да помолят родител да сподели и неговите стъпки за формула за дадения казус/ситуация/проблем и да ги обсъдят заедно.



Още полезни статии:

Ученическо самоуправление
Гражданска активност

Ученическо самоуправление

Цел Възрастова група Време за предварителна подготовка Време в час Учениците изпълняват правата и задълженията си. 12-18 години Около 1 астрономически час В зависимост от

Групиране по критерии
Критично и аналитично мислене

Групиране по критерии

Тази стратегия помага на учениците да откроят различни характеристики на отделните елементи от проблема, като фокусира вниманието им към идентифициране на сходни и/или повтарящите се

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.