СV формат: роля – отговорности – резултати

СV формат: роля – отговорности – резултати

Под формата на CV учениците попълват данни за работата си в екип. Те описват ролята, която са изпълнявали, срока за изпълнение, възложените отговорности, постигнатите резултати и оценяват своя принос.

Предимства на стратегията

  • Стратегията е подходяща за ученици в гимназиален етап и може да се използва за по-дългосрочни проекти;
  • Стратегията подготвя учениците за реални житейски ситуации.

За тази стратегия е добре да имаме предвид, че:

  • в началото учителят може да представи примерен темплейт на CV и да обясни каква е функцията му, как се попълва, за да обвърже дейностите на учениците в груповата работа с тази стратегия.

Още полезни статии:

Симулация на гласуване/референдум
Гражданска активност

Симулация на гласуване/референдум

Когато става въпрос за вземане на решение за каквото и да е в класа, добър механизъм да бъде зачетено мнението на всеки ученик е гласуването.

Стратегия за управление на класната стая
Комуникативни умения

Стратегия за управление на класната стая

Тази стратегия се концентрира върху управление на класната стая, а не върху преподаване, конкретен предмет или формален час. Може да се използва при всички предметни

Групиране по критерии
Критично и аналитично мислене

Групиране по критерии

Тази стратегия помага на учениците да откроят различни характеристики на отделните елементи от проблема, като фокусира вниманието им към идентифициране на сходни и/или повтарящите се

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали