Търсим: Автор на статии

Търсим Автор на статии със следните отговорности:

  • разписва привлекателни и информативни текстове по ключови точки, спазвайки конкретни насоки
  • спазва сроковете за написване на даден материал
  • свързва съществуващи статии от сайта с новонаписани
  • пише описания и подобрява структурата на съществуващо съдържание

Какъв човек търсим?

Успешният кандидат трябва да вярва силно в споделената ни визия и да бъде мотивиран да работи по създаването на качествени образователни материали. Търсим човек, който има стратегическо и аналитично мислене, умее да комуникира ефективно и проследява качественото изпълнение на задачите. Ако сте готови да се учите, обръщате внимание на детайлите и искате да помогнете на българските учители да имат достъп до възможно най-добрите идеи за подобряване на своето преподаване, то тази позиция е за Вас!

За да бъде успешен в ролята, необходимо е да:

  • Има богата обща култура и усет към езика като изразно средство
  • Пише ясно, структурирано, професионално и “говорейки на учителски език”
  • Има фокус върху последователно и навременно изпълнение на задачи
  • Обръща внимание на детайлите 
  • Умее да си сътрудничи и да комуникира с различни страни ефективно
  • Умее да дава конкретна и конструктивна обратна връзка
  • Умее да презентира въздействащо сложни идеи

Предишен опит в сферата на образованието и/или неправителствения сектор е предимство

Какво предлагаме?

  • Заетост с гъвкаво разпределение на работните часове;
  • До 20 часа заетост/седмично;
  • Възможност за принос към мисията на “Заедно в час”;
  • Работа в екип от високо мотивирани професионалисти в сферата на образованието;

ВАЖНО: Позицията е на граждански договор

Как да кандидатствате?
Изпратете на [email protected] до 15 август.

  1. Своето CV или LinkedIn профил
  2. Статия, която сте писали
  3. Текст, насочен към учители, по важна в момента обществена тема с обем 600 – 800 думи

Моля, отбележете „Автор на статии“ в темата на имейла.

 

Още полезни статии:

Интердисциплинарен урок
Ефективно сътрудничество

Интердисциплинарен урок – защо и как да го планираме?

Обичаен ден в учителската стая. Проверявате тестове, родител ви звъни по телефона, междувременно извинявате отсъствия в електронния дневник, докато получавате съобщение от ръководството, че се

Приобщаващо образование
Приобщаващо образование

Приобщаващо образование – защо и как?

Приобщаващо образование е системата от общообразователни и общочовешки ценности: приемане, толерантност, равнопоставеност, достъпност… То не е само за децата със специални образователни потребности /СОП/, то

Моделът 4К
Инструменти за учители

Моделът 4К в образованието

Може би, като учители, вече сте чували многократно от учениците си за популярното Интернет меме “6-7 (six-seven)”, но чували ли сте за „Модела 4К“?  „Моделът

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.