Моята готварска книга

Раздел

Планиране и обработка

Времетраене

4 учебни часа

Цели по предметно знание:

Учениците:

  • сравняват трайността на отделни храни и познават правилата за тяхното съхраняване;
  • познават рецепти за приготвяне на здравословна храна.

Цели по умения:

Учениците:

  • развиват социалните си умения – участват и проявяват толерантност при работа в екип, предлагат идеи за решаване на проблеми от най-близката околна среда;
  • развиват презентационните си умения – представят готовите си идеи.

Изследователски въпрос:

Как да се храним здравословно в училище и да избягваме нездравословните пакетирани храни?

Краен продукт:

Готварска книга със здравословни рецепти, подходящи за закуска и обяд в училище

Необходими материали:

  • зелени и червени картончета за играта “Полезен ли съм аз”;
  • изображение на хранителна пирамида;
  • ножици и брошури от големите вериги хранителни магазини;
  • перфоратор
  • моливи
  • флумастери
  • картон
  • връвчица или цветни панделки
  • работен лист “Моята здравословна рецепта”;
  • работен лист “Моята хранителна пирамида”;
  • работен лист “Меню на здравето”
  • работен лист “Допълнителни страници за “Моята книга със здравословни рецепти”;
  • работен лист “Критерии за оценка на проект “Моята готварска книга”.

Уроци и дейности

Автор на проекта

о

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.