Как AI променя програмирането: Работим със Scratch

Споделете с колеги

Необходимо е да влезете в своя профил, за да гласувате за този урок.

Описание

Този урок е предназначен за ученици от 4. клас и е част от поредица уроци за развиване на дигитална грамотност в ерата на изкуствения интелект. Учениците ще затвърдят знанията си за аритметични отношения и логически оператори, като проектират и изпълняват команди в среда за програмиране Scratch. Те ще научат как да използват изкуствения интелект в своите проекти и ще развият умения за работа в екип.

Основно съдържание на урока:

  • Въведение: Учителят актуализира знанията на учениците с помощта на предишни проекти, след което им поставя нова задача, свързана с използването на AI в Scratch.
  • Същинска част: Учениците работят по проект, свързан с робот, който задава въпроси. Те създават алгоритъм, използват командата „Питай… и чакай“ и внедряват получените знания за логически оператори.
  • Обобщение: Учениците представят своите проекти, обсъждат как са използвали AI и споделят идеи за бъдещи приложения.

Ползи за учителите:

  • Урокът развива умения за програмиране и работа с изкуствен интелект, което е от съществено значение в съвременната образователна среда.
  • Стимулира активното участие на учениците и развива техните аналитични умения.

Изтеглете урока, за да помогнете на учениците си да овладеят аритметичните отношения и логическите оператори чрез изкуствения интелект в Scratch.

За да свалите този урок трябва да сте влезли в профила си.

Още уроци по този предмет и клас

Млади изследователи: Видове информация и дигитални технологии
Компютърно моделиране с AI: Как създаваме анимации
Как AI променя програмирането: Работим със Scratch
Мисловни карти и изкуствен интелект: Пътуване в извънземния свят

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.