Как да мислим творчески и да създаваме оригинални идеи в училище?
Споделете с колеги
Раздел
В пълно съзнание за другия
Времетраене
40 минути
Описание
Творческото мислене не се свежда само до артистични прояви. То представлява способността да измисляме нови идеи, решения на проблеми или начини на действие в предизвикателни ситуации. Повечето възрастни приемат, че децата така или иначе използват въображението си по време на игра и ги окуражават да се фокусират изцяло върху усвояването на нови знания в училище.
Вероятно няма да се изненадате, ако ви кажем, че не е нужно да избирате едното или другото в часовете си. Ние можем да ви помогнем като ви споделим един подробно разписан урок, който ще покаже на вашите четвъртокласници как да генерират и да развиват идеите си. Както сами ще се уверите, урокът “Ами ако” е разписан изключително подробно и буквално можете да си го свалите и приложите в час дума по дума. В този урок учениците ви ще развихрят въображението си и ще се превъплътят в писатели и художници, за да създадат един цял нов свят!
Към урока ще намерите работни листове и допълнителна информация по темата, концепции, съвети и често задавани въпроси, които можете да споделите както с колегите си в училище, така и с родителите на вашите ученици.
———————————————————————————————————————-
Урокът “Ами ако” е част от системата “Стъпка по стъпка” на Световната банка – инструментариум за насърчаване на социалното и емоционално учене (СЕУ) при деца и младежи.