Музикален плейлист на класа – СЕУ дейност в часовете по Изкуства

Учениците създават общ плейлист с любимата си музика

Управление на взаимоотношенията: учениците се ангажират с обща цел и работят в екип
Социална осъзнатост: обвързват  опита на другите с техния собствен и опознават по-добре своите съученици

10-15 минути дискусия в рамките на часа с извънкласна дейност

Изберете платформа, на която ще бъде създаден списъка от песни

Медия за възпроизвеждане на музика

Стъпки за изпълнение на дейността

Обсъдете с учениците различни възможности за използване на създадения плейлист – за начало на часа, по време на самостоятелна работа или пък у дома.

Учениците могат да пренесат дейността у дома, като обменят идеи за музика заедно с тяхното семейство.

Още полезни статии:

Един въпрос с различни отговори
Креативност

Един въпрос с различни отговори

Задаването на един и същи въпрос и даването на различни отговори позволява да се измислят идеи, след като се изчерпят обикновените и често срещани отговори.

Раздробяване на въпроса
Критично и аналитично мислене

Раздробяване на въпроса

Тази стратегия е отлична възможност за учениците да приложат своята четивна грамотност в контекста на критическото мислене и да се запознаят с умението. По време

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали