Дейността цели обсъждането на трудни за учениците теми и споделяне на емоции посредством музика, която слушат.
Самоосъзнатост: Учениците идентифицират и изразяват своите емоции, силни страни и области на растеж посредством музика.
Самоуправление: учениците проявяват уязвимост с цел личностен растеж. Заедно с това рефлектират върху идентичността си и това какви искат да бъдат
15-20 минути
Учениците предварително избират песен за дейността.
Стъпки за изпълнение на дейността
Уверете се, че всички ученици са разбрали заданието и съобразете въпросите от дискусията с отговорите, които учениците са дали.
Възможно е учениците да напишат отговорите си на хартия, след което всеки да ги презентира.
Учениците могат да създадат дневник, в който редовно да правят анализ на музиката, която слушат и по какъв начин всяка песен ги кара да се чувстват. Нека попитат техните роднини за любимата им музика.