Моят герб – СЕУ дейност в часовете по изкуство

Учениците имат за задача да изработят личен герб, който да олицетворява най-ценното за тях - техните цели, мечти, вярвания и това с какво се гордеят.

Вземане на отговорни решения: учениците да рефлектират върху техните постижения, цели и мечти, използвайки творчество.

Самоосъзнатост: учениците разпознават своите силни страни.

35-40 мин. в рамките на часа с възможност за работа у дома.

Принтиран работен лист или хартия за рисуване

Стъпки за изпълнение на дейността

Учениците могат да подготвят гербовете си у дома, за да разполагат с повече време за работа, а представянето и обсъждането да се случи в часовете. 

Можете да персонализирате гербовете като зададете други цели – например учениците да включат нещата, които харесват, техните хобита и т.н

Възможно е пренасяне на дейността у дома, като учениците я направят за домашно или споделят за нея с техни близки. Заедно с тяхното семейство учениците могат да направят герб, който да съдържа ценностите на тяхното семейство.

Още полезни статии:

5 К (кой, какво, къде, кога и как)
Креативност

5 К (кой, какво, къде, кога и как)

След като учениците разполагат с няколко различни източника на информация по темата, дайте им бял лист. Всеки ученик трябва да обобщи петте К от всеки

Извлечи алгоритъм
Критично и аналитично мислене

Извлечи алгоритъм

Тази стратегия е подходяща за ученици, които предварително са работили по идентифициране на тенденции или повтарящи се елементи, тъй като за да се извлече алгоритъм,

Padlet за учители
Дигитално образование и технологии

Искате всички ученици да пишат едновременно по дъската? Това е възможно с Padlet!

Padlet е дигитален ресурс, който позволява на учители, ученици и родители да комуникират посредством виртуални стени за съобщения. Padlet е изключително лесен за използване и

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали