СV формат: роля – отговорности – резултати

СV формат: роля – отговорности – резултати

Под формата на CV учениците попълват данни за работата си в екип. Те описват ролята, която са изпълнявали, срока за изпълнение, възложените отговорности, постигнатите резултати и оценяват своя принос.

Предимства на стратегията

  • Стратегията е подходяща за ученици в гимназиален етап и може да се използва за по-дългосрочни проекти;
  • Стратегията подготвя учениците за реални житейски ситуации.

За тази стратегия е добре да имаме предвид, че:

  • в началото учителят може да представи примерен темплейт на CV и да обясни каква е функцията му, как се попълва, за да обвърже дейностите на учениците в груповата работа с тази стратегия.

Още полезни статии:

Социално-емоционално учене

Любопитство в три стъпки

Учениците гледат кратки видеа без допълнителни обяснения и разсъждават над въпросите: “Какво ми е интересно?” и “Какъв може да бъде проблемът, които се разглежда във

Социално-емоционално учене

Форми на гласуване

Учениците се запознават с различни форми на управление и чрез симулация упражняват различни форми на гласуване при взимане на решения, които засягат групата. Вземане на

Социално-емоционално учене

Какво ми казва тази творба на изкуството?

Учениците анализират творби на изкуството в класната стая по зададен модел. Самоосъзнатост: Учениците идентифицират, назовават и изразяват различни чувства и емоции, които изкуството предизвиква у

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали