Учениците избират между две действия, емоции, концепции и аргументират отговора си.
Самоосъзнатост: Учениците разбират и обясняват собствения си избор; изграждат положителна нагласа към учебния материал.
Социална осъзнатост: Учениците разбират изборите на другите.
5 – 10 мин. за “географска загрявка” по двойки
Готови въпроси от типа : “Кое би предпочел?
Стъпки за изпълнение на дейността
Ако времето не е свършило, а някои двойки са приключили с картите, кажете им, че сега могат и сами да измислят някои въпроси и да ги разиграят.
Въведете играта като регулярна дейност в началото и/или края на даден раздел. Нека учениците сами да създават въпроси от типа “Кое би предпочел?” на база вече усвоения материал или предстоящата учебна тема.
Учениците могат да играят и у дома със своето семейство.