ОПИСАНИЕ
“3-2-1 рефлектирай” подпомага опитите за самооценка и саморегулирано учене на учениците. В хода на практиката те разсъждават върху знанията, които са усвоили, въпросите, които имат, и предизвикателствата, които срещат в процеса на учене. Можете да приложите практиката в края на раздел или непосредствено след като сте усвоили нов материал.
Изтеглете графичния органайзер от тук.
СТЪПКИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ
- Обсъдете с учениците дейността и им обяснете какви са целите.
- Раздайте копие от работния лист на всеки ученик или запишете въпросите на дъската. Нека всеки отговори на следните въпроси от листа:
- Неща, които научих
- Въпроси, които все още имам
- Предизвикателство, пред което се изправям
- Обсъдете отговорите на учениците или ги помолете да споделят отговорите си по групи.
ПРИЛОЖЕНИЕ В ПРЕДМЕТ
Приложете в края на раздел или в края на часа, след като сте усвоили новия материал с учениците. Ако например изучавате темата за електромагнитната индукция по физика, помолете учениците да напишат какво са научили, какви въпроси имат и кое за тях остава предизвикателство. По този начин учениците могат да идентифицират зони на трудност в самото начало. Наблегнете допълнително на въпросите, които учениците имат.