ОПИСАНИЕ
Тази стратегия дава възможност на учениците да обяснят своето вече придобито знание – как са го придобили и откъде са сигурни в него, както и да посочат какви източници могат да използват, за да обогатят своето разбиране.
СТЪПКИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ
- Учениците рисуват голям кръг в центъра на листа си и четириъгълник около него.
- В кръга учениците записват цялата информация, която вече знаят по конкретна тема/въпрос.
- След като изброят предишните си знания в кръга учениците мислят откъде знаят тази информация. Откъде е дошла? Кой е техният източник? Тази стратегия провокира задълбочаване на мисленето на учениците, като очаква от тях да изброят различните източници, с които са работили от които са придобили своята информация.
*Може да се адаптира, като се добави и поле, в което да запишат какво още искат да знаят и какъв източник би могъл да ги снабди с такава информация.