ОПИСАНИЕ
Учениците анализират конкретна концепция по двойки, след това в малки групи и после споделят в целия клас. Тази активност дава възможност на учениците да повтарят своите мисли всеки път, когато групата им се разширява. Колкото повече учениците анализират своите концепции с нови хора, толкова повече те задълбочават своите разбирания, кара ги да се чувстват по-уверени и да черпят от идеите на своите съученици.
СТЪПКИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ
- След като учениците се запознаят с конкретна концепция или текст, ги разделете по двойки.
- Дайте им определено време, в което да обсъдят и анализират съвместно.
- След като в двойките са успели да обсъдят своите разбирания, ги разпределете в малки групи.
- В малките групи двойките споделят с останалите какво са научили и направили. Повтарянето на идеите дава възможност на учениците да откроят какво е наистина важно, а също и да разгледат различни от своята перспективи.
- Малките групи след това могат да се групират с други малки групи и да споделят своите разбирания. (ако прецените, че е необходимо)
- След споделянето в малки групи, групите правят обща дискусия на ниво клас.