Обратно към Курс
Модул 2 - Преподаване с ученика в центъра - Випуск 2024, ПЕ
0% Завършено
0/0 Steps
-
ПРЕДВАРИТЕЛНИ ЗАДАЧИ
Асинхронна задача за Модул 2 -
Ден 1 - синхронно обучениеДен 1, Сесия 1 - Активно учене
-
Ден 1 - Сесия 2 - В класната стая на Жоро
-
Ден 1 - Сесия 3 - Да превърнем учениците в изследователи
-
Ден 1 - Сесия 4 - Как създаваме изследователски задачи
-
Ден 2 - СИНХРОННО ОБУЧЕНИЕДен 2 - Сесия 1 - Оценяване "ЗА" ученето
-
Ден 2 - Сесия 2 - Кога и как правим формиращо оценяване?
-
Ден 2 - Сесия 3 - Обратна връзка и тестване
Урок 5 на 8
не е завършен
Ден 1 – Сесия 4 – Как създаваме изследователски задачи
Как създаваме изследователски задачи
Време за работа:
60 минути
Формат на работа:
Самостоятелно (или се подкрепяме в педагогическия екип)
Инструкция:
Стъпка 1 | Изберете дали ще работите самостоятелно или заедно в педагогически екип
- Ако изберете второто – Разпределете ролите в екипа (2 минути)
- Пазител на времето (следи за времето)
- Пазител на груповата динамика (съблюдава спазването на нормите)
- Модератор на дискусията (следи всеки да се е изказал)
- Пазител на знанието (води записки и обобщава)
2. Отворете бланката за планиране на урок от ресурсите долу и я свалете на компютрите си
Стъпка 2 | Върнете се към следващия урок за нови знания от асинхронната задача (15 мин)
- Изведете ключовото ново знание, което учениците трябва да усвоят.
- Използвайте визията и определете какво умение за учене ще развивате. (При нужда се върнете към GROW модела и целите ви по уменията за учене от М1. Можете да го откриете в папката на вашето училище.)
- Формулирайте ясно целите за предметното знание и социално-емоционалните умения.
Стъпка 3 | Върнете се към примерите, стратегиите и графичните органайзери за вдъхновение (10 мин)
- Помислете как можете да адаптирате примерите и стратегиите така, че да работят за вашите ученици.
- Можете да почерпите идеи и като ползвате ChatGPT. Въведете класа, предмета, броя ученици, предметното знание, целите и времето, с което разполагате. Задайте му да планира дейност, в която учениците самостоятелно, чрез изследване, достигат до новото знание.
Стъпка 4 | Попълнете бланката за планиране на урок (30 мин)
- Ако работите в педагогически екипи, споделете с колегите идеите си и чуйте тяхната обратна връзка.
- Оставете частта с формиращото оценяване. Към нея ще се върнем утре.
Стъпка 5 | Наименувайте бланката с вашето име, класа и предмета. Качете я в папката на училището. (3 мин)
- Напр. “МикаелаЦветкова-5кл.Английски език”
- Качваме в: Името на училищете -> 1.Обучения -> 1.2. Задачи_обучения -> М2ПЕ
Отговори