Обратно към Курс
Как да преподаваме на деца билингви
0% Завършено
0/0 Steps
-
Модул 1 - Какво означава да имам ученици, чиито майчин език не е български
Какво е билингвизъм? -
Билингвизмът в България
-
Усвояване на езика като втори
-
Защо е необходима езикова подкрепа?
-
Модул 2 - Как да определя от каква езикова подкрепа имат нужда моите ученициВидове езикова подкрепа
-
Видове инструменти за определяне на нивото/нуждите на учениците
-
Индивидуална диагностика с Драко и Мими
-
Диагностика на класа (С-тест и матрица)
-
Диагностика с матрица на класа
-
Модул 3 - Как да подкрепя учениците, които имат затруднения в четенетоУсвояване на техника за четене при деца с майчин език, различен от българския 0
-
Усвояване на техника за четене при деца с майчин език, различен от българския 1
-
Защо да използваме буквара за деца билингви „Четем с Ася и Явор?”
-
Материалите към буквара „Четем с Ася и Явор" и насоки за работа
-
Кратки упражнения за започване на часа
-
Историята на Ася и Явор и няколко полезни съвета
-
Упражнения по четене
-
Насоки при използване на буквара за деца, които живеят в чужбина
-
Модул 4 - Как да подкрепям, докато преподавам (езиково подкрепящи материали)Интегрирана езикова подкрепа
-
Оказване на подкрепа за лексика
-
Представяне на учебния материал езиково подкрепящо
-
Модул 5 - Как да подкрепям, докато преподавам (работа с текст и четивна грамотност)Работа с текст
-
Основни подходи за езиково подкрепяща работа с текст
-
Стратегии за развиване на четивната грамотност при начинаещи читатели
-
Стратегии за полагане на основите на четивната грамотност при начинаещи читатели
-
5 принципа на ефективната работа с текст
-
Модул 6 - Как да подкрепям, докато преподавам (коригиране на езикови грешки и езиково подкрепящи инструкции)Как да даваме езиково подкрепящи инструкции
-
Как да задаваме въпроси езиково подкрепящо
-
Коригиране на грешки езиково подкрепящо
-
Модул 7 - Как да подкрепям отвъд задължителните часове в училищеДопълнителна езикова подкрепа
-
Прилагане на материалите Драко и Мими
-
Модул 8 - Как да използвам майчиния език на учениците като ресурсЗащо е важно да използвам майчиния език на учениците
-
Стратегии за използване на майчиния език на учениците
-
Модул 9 - Как да надграждаме практиката си дългосрочноПланиране на езикова подкрепа в урока
-
Самонаблюдение по метода видеография
-
Какво представлява професионалната учебна общност (ПУО) - Част 1
-
Какво представлява професионалната учебна общност (ПУО) - Част 2
-
Как моето училище може да е езиково подкрепящо
Урок 1 на 37
не е завършен