Аргументирано Вярно – Грешно

ОПИСАНИЕ

Учениците преценяват дали дадено твърдение е вярно или грешно, като търсят  доказателства в подкрепа на своята преценка. Тази стратегия им дава възможност да  задълбочат своето мислене по конкретна тема/проблем. Може да стане устно в  дискусия в класа, а може да бъде подкрепена с работни листа, чрез които всички  ученици да имат възможност да подкрепят своята преценка като търсят различни  доказателства за нея.

СТЪПКИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ

  1. Изберете 3 до 6 твърдения – запишете ги на дъската или ги разпечатайте на  предварително подготвени работни листове в една обща колона. 
  2. Раздайте работните листа или задайте на учениците да начертаят и напишат свои  собствени. В първата са попълнени твърденията, във втората отбелязват  вярно/невярно, а в третата Защо мисля така?
  3. Индивидуално или в малки групи, учениците обсъждат всяко твърдение, за да  преценят, дали са съгласни или не, съответно да потърсят доказателства за  оценката си.

 

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.