Учениците познават кой известен математик е залепен за челото им като задават въпроси и анализират получената информация.
Самоосъзнатост: учениците, поставяйки се на мястото на друг човек, осъзнават свои и чужди качества и анализират приликите и разликите.
Социална осъзнатост: разбират и припознават информация за други хора, проявяват емпатия.
10 мин. – дейността може да се превърне в редовна кратка практика веднъж месечно.
Карти с математици, материал за залепяне
Стъпки за изпълнение на дейността
Ако искате да направите играта по-сложна, въведете следното правило: Могат да се задават само въпроси, чийто отговор е да или не.
Може да бъде играна и у дома като всеки в семейството си залепи карта с учен на челото. Всеки кръг, всеки играч има по една минута, за да задава въпроси за своя учен. Целта на играта е да познае кой учен е залепен на челото му. Не е задължително да бъдат само математици!
Безплатен бюлетин с ресурси
Запиши се, за да получаваш всяка седмица практични ресурси и идеи