Писма от господин Болонезе
Споделете с колеги
Подходящ за класове
Подходящо за предмети
Описание
Работен лист от ПБО№1 по ТП за 4. клас “Моят ресторант”.
Инструкции (за първото писмо):
Започнете часа с новината, че класът е получил писмо, изпратено от г-н Болонезе.
- Кой иска да прочете писмото, което сте получили?
След като учениците са се запознали с писмото, проверете разбирането им с няколко въпроса:
- Кой ни е изпратил това писмо?
- Кой е г-н Болонезе? С какво се занимава?
- С какво предизвикателство се е сблъскал г-н Болонезе?
- Как можем да му помогнем?
Преминете към поставянето на темата и целта на урока:
- Ученици, днес ще се запознаем с видовете кухня – топла и студена, и ще помогнем на г-н Болонезе да подреди разбърканото си меню, за да може спокойно да посрещне първите си гости в ресторанта.
Важно!
- Разпечатайте първото писмо на господин Болонезе.
- Помолете четенето на писмото да бъде ясно и високо пред всички от класа.
Инструкции (за второто писмо):
Започнете часа с новината, че имате ново писмо от г-н Болонезе, в което той благодари на четвъртокласниците за добре свършената работа.
- Кой иска да прочете днешното писмо?
След като учениците приемат предизвикателството, поставете целта на урока:
- Ученици, през този час ще се разделим на малки екипи и всеки отбор ще състави малко меню, което да предлага на своите гости в ресторанта.
Важно!
- Проверете разбирането им с няколко въпроса по писмото – “Какво се е случило до момента с господин Болонезе?”, “За какво ви благодари?”, “Какво е новото ви предизвикателство?”




