Инфлуенсъри в действие
Раздел
Представяне и самопредставяне
Времетраене
4 учебни часа
Цели по предметно знание:
Учениците:
- назовават градивните елементи на езика: звукове/букви, думи, изречения, текст;
- разграничават градивните елементи на езика и умеят да демонстрират познанията си чрез примери;
- умеят да разграничават съществена от несъществена информация;
- познават и прилагат книжовните езикови норми при устно и писмено общуване;
- откриват и редактират стилово-езикови грешки и развиват усет за правилен избор на езикови форми, подходящи за конкретен контекст.
Цели по умения:
Учениците:
- развиват умения за критично мислене и информационна компетентност: подбират, извличат и обработват информация от различни източници, за да изпълнят самостоятелно конкретна изследователска, комуникативна или творческа задача;
- изграждат презентационни умения: изразява прецизно идеите си пред публика, структурира информация съобразно целта на представянето, визуализира съдържанието, активно, критично и творчески използва разнообразни източници на информация и информационни технологии, поддържа гъвкав контакт с аудиторията.
Изследователски въпрос:
Кой съм аз и как да се представя пред другите?
Краен продукт:
Кратка видео визитка
Необходими материали:
- Интересен атрибут (шапка, шал, горнище, дъвка, др.);
- Шаблон на социална мрежа;
- Цветни моливи;
- Стикери с емотиконки или други подходящи;
- Check list за уместно представяне;
- Работни листове с примерни представяния;
- Лепящи листчета.
Уроци и дейности
Автор на проекта
Yohanna Tsvetanova
Автор на уроци
Завършила средното си образование в Математическа гимназия "Баба Тонка" с профил математика в град Русе, висше образование в Софийски университет "Св. Климент Охридски" - специалност "Българска филология" с учителска правоспособност. Професионален опит в сферата на образованието като преподавател по БЕЛ в малко населено място от началото на учебната 2024/2025г.