Раздел

Планиране и обработка

Времетраене

3 седмици, по 1 час седмично (за третия и четвъртия урок са необходими два последователни учебни часа)

Цели по предметно знание:

Учениците: 

  • разграничават различни начини за обработка на хранителните продукти – топлинна и студена;
  • изпълняват достъпна готварска рецепта за студена обработка;
  • разбират ролята на контрола върху качеството и самоконтрола при изпълнение на практическа задача.

Цели по умения:

Учениците:

  • проявяват толерантност при работа в група, обсъждат и вземат общо решение по проблем или тема;
  • представят резултатите от собствената си работа.

Изследователски въпрос:

Ако имах свой собствен ресторант, какви храни щях да предлагам и как щях да ги приготвям?

Краен продукт:

Автентично оценяване – ресторант в класната стая

Необходими материали:

  • работен лист “Разбъркано меню”
  • работен лист “Рецепти за “Моят ресторант”
  • работен лист “Писма от господин Болонезе”
  • хранителни продукти за студена обработка – зеленчуци, плодове, хляб, млечни продукти, мед, ядки
  • кухненски пособия – ръкавици, престилки, дъска за рязане, нож, ренде
  • картонени чинийки, купички и чашки
  • дървени вилици и лъжици

Уроци и дейности

Автор на проекта

о

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.