Дейност 1 - Какво е Формиращо оценяване?

Време за работа:

35 минути

Формат на работа:

По учебни групи

Инструкция:

Стъпка 1 | Разпределете ролите в екипа (2 минути) 

  • Пазител на времето (следи за времето)
  • Пазител на груповата динамика (съблюдава спазването на нормите) 
  • Модератор на дискусията (следи всеки да се е изказал)
  • Пазител на знанието (води записки и обобщава)

Стъпка 2 | Изгледайте видеото и си записвайте примерите за ФрО, които виждате (13 минути) 

Стъпка 3 | Отговорете на въпросите на база видеото и вашия опит (15 минути) 

 Водете си записки на слайда на вашата група:

  1. Каква е разликата между формиращо и сумативно оценяване?
  2. Каква е ползата от ФрО за учениците?
  3. Каква е ползата от ФрО за учителя?
  4. Какво прави едно ФрО качествено?
  5. В какви различни моменти от часа и с каква различна цел може да се прави? Каква е връзката на ФрО с елементите на Активното учене?

Отговори

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.